förraförra veckan #3 hahaha!

asså shit detta blev så jääkla långt.. hahah men jaja xd
Å tja, sen kom fredagen och jaa.. Vet inte om det hände så mycket spännande i skolan faktiskt? Tror inte det.. Men sen när jag kom hem så tror jag att jag typ åt nånting å sen pluggade lite å chillade åså, och sen hann jag även gå en runda innan det var dags att göra sej iordning, eftersom vi skulle på middag kl 7 hos våra grannar!
Å sen cyklade vi bort till dom dårå, och sen hade vi mysigaste kvällen där med massa andra goa grannar och vi fick svingod mat och sen blev det värsta kräftskivan med haha (åt faktiskt lite av en kräfta, stoort!! ;)) och lite lekar och sånt haha så var astrevligt :D även om det bara var massa vuxna.. men trivs faktiskt väldigt bra med det haha xD så satt och snackade massa skit med en tant i byn hahaha askul. Å sen har dom mysigaste huset med så gick runt å typ bara kollade på alla fina grejer, haha! Å sen vid typ halv ett-ett så cyklade vi slutligen hem efter en mkt lyckad kväll! :D
Och sen kom helgen dårå, och då kom min kusin Janina och hennes man Jens från sthlm ner till oss och var där hela helgen! Även det trevligt, åt massa gott då med (GRILLAT!<3) och såg på bilder åså, och sen på söndagen så åt vi god frulle osv, och sen vid typ ettiden så var jag tvungen att sticka eftersom jag blivit frågad om jag kunde vara knatteledare den dagen, och bara för det var så GRYMT längesen så sa jag ja så då åkte jag dit helt enkelt! Och det var skitkul och nostalgiskt att vara knatteledare igen, haha! Var ju det typ varje lördag i nåt år eller två.. Men åh, barnen jag ledde var så FRUKTANSVÄRT söta och så fick vi ju rida lektion innan med så var bara kul! :D fick tabrisälskling med så det gjorde gjorde ju inte saken värre! ;) å han skötte sej SÅ bra, red barbacka och gjorde lite we, å alla moment gick superbra förutom galoppen haha? Han var helt cp där och typ verkade vilja bocka såfort jag gjorde galoppfattning?! Blev dock bättre mot slutet.. Men mongohäst, haha. Men ah och sen efter jag lett dom två ursöta tjejerna (som tyckte det vart SÅ kul att få rida!!) så tog jag in tabris och begav mig slutligen hem på moppen. Å sen åt vi en sista middag med Janina och jens, och sen åkte dom hem vid typ sex, och sen gjorde jag väl typ bara läxor eller nåt å såg på wallander ofc ;)
Så vart en mkt lyckad helg och bra avslutning på veckan! :D
fredagens outfit!
 påväg hem!
:)
on my way to promenix! ;)
 så fint!
:)
 färdigfixad inför kvällen ;)
mkt suddiga å mörka bilder från middagen..
 
mys!!
haha lasses aascoola grammofon!! :D
 
egopic på toan :D
osminkad på lördagen...
promenad igen!
;)
:)
 åså avslutar vi med EN TILL egobild!!! ;D

Kommentarer
Frida! ;) säger:

TJEEENA VA SNYGG MAN VA HÄR DÅÅ!!
Sjuukt!! :**

2013-09-24 | 18:13:28
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback