Dagen! :)

Men tja allihopa! :D hoppas att ni haft en bra dag! Min har vart grymt skön faktiskt! Sovmorgon (kunde sova till SJU, har typ aldrig hänt innan hahah), och sen tog vi bussen in och så började vi med en rätt lam men ändå lite rolig spanskalektion.. Dock är läraren SKITläskig å får typ damp för minsta lilla, så det är lite läskigt, hahaha :/ ;) Aja, och efter det hade vi ganska underhållande "klassråd" då vi typ bara fick massa information om datorerna och sen såg vi på en sjukt failad liten video några pb-elever hade gjort om det.. xd Haha, och sen efter det var det lunch då vi satt med dom andra tjejerna som typ planerade klassfest sådär 4 månader i förväg hahaha, och sen efter det så hade vi slutligen samhäll, som faktiskt gick aassnabbt idag eftersom vi skulle skriva egna debattartiklar typ. Så det var rätt gött ändå! :D så slutade vi 13:10, å sen fixade jag nytt busskort (SVINDYRT) då jag tappat bort mitt, och sen tog vi bussen hem dårå! Haha asså elsas och mina bussresor är så jävla sjuka? Asså verkligen VARJE gång x'd undrar vad dom andra i bussen tänker om oss..? vill inte veta hahahah xd
NÅVÄL, sen efter det åkte vi minibuss med småbarnen hem och sen när jag kom hem så gjorde jag nåt random (typ dansade och sjöng till massa låtar på radion?! är lite sjuk) haha, och sen gjorde jag mina klassiska amerikanska pannkakor för jag är ett fetto hehe, och sen såg jag typ lite på gg (älskade serie <3) och sen så ringde syster en sväng, och sen stack jag ut på en pw på lite random vägar/åkrar hahaha x) men gött vare + att jag fick gosa lite med älsklingsponnyn på vägen hihi!
Och sen gjorde jag typ lite magövningar och sånt när jag kom hem för jag vill ha magmuskler hahah, och sen duschade jag å sen dess har jag typ bara sett på idol och pluggat! Å nu ska jag logga ut å gå ner och käka lite kvällsmat och sen sova! SKA lägga mej i tid idag alltså! Och jag SKA även sluta äta så jävla mkt onyttigheter som jag gör i nuläget (äter seriöst nåt sött HELA jäkla tiden) och så SKA jag även börja träna massa, har jag bestämt! Haha får se hur länge det håller.. två dar maybe? ;) nädå försöka går ju alltid ;P
Menmen, nu fick ni lite update iaf! Skriver mer om typ helgen åså imån eller nåt!
Gonatt alla :*
fick bli en liten arkivbild bara för jag typ inte har några bilder på denna datan.. men lika söt är han ju ändå, fina pållen! Haha åh han va så söt, sprang fram å allt när jag kom (antagligen för han är van vid att jag har med mej nåt gått haha, men ändå!) :') lika snäll är han dock INTE när man ska ta in honom numera.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback