torsdagen - skoldagen!

Å sen var ju torsdagen en rätt amazing dag den med! :D Började med bra skoldag som innehöll rätt normal&chill spanska (ser bara på en helt sjuk film men annars så ;)), rätt normal biologi och sen sjukligt rolig musik då vi hela lektionen hade en tävling som gick ut på att man fick lyssna på introt till massa gamla rocklåtar, åså skulle man säga artisten, låtnamnet, årtalet och genren osv, och vi bytte lag typ tre gånger å första gången började vi bra men kom sist ändå typ haha, fast sen gick det typ awesome i de andra två lagen och jag kunde faktiskt några av låtarna trots att jag ej pluggat på dom ;D folk tyckte dock att jag var waay för tävlingsinriktad, typ linnea å johansson?! ;o nähä då.. ;)) bara för jag skrek att dom andra fuskade lite å blev pissed när dom andra fick rätt xD
haha jaja sjukt kul var det iaf ;D å sen efter det så hade vi typ ännu mer biologi ist för matte (suck..) och sen hade vi mat och sist idrott! Å även denna gång så hade vi softboll, inte mej emot dock faktiskt :D 
Hehe fast denna dagen kanske det inte gick riktigt lika bra som dagen innan, men skyller på linus som kastade dåliga bollar ;) nämen han fick faktiskt 3 ball out eller var det heter haha så då fick jag bara gå till första basen, och sen den andra gången jag slog satte jag den på andra så är la godkänt ändå kanske ;P Men dock gick det piss för vårat lag, vilket killarna visade mkt starkt hahaha, fyfaasen va griniga dom var xd
Jaja var la rätt kul ändå tycker jag ;) 
Å sen efter det slutade vi ju dårå :D å då åkte ju jag till stallet!
Så skriver om det i ett separat inlägg!
 
 
så fiint!
haha fjortisjag påväg till stallet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback