torsdagen - sjukt slapp & go dag i skolan!

Hej allihopa! Haha har vart en sån grymt märklig dag idag? Aja, gjorde nåt mycket trevligt på eftermiddagen iaf så det vägde upp den skumma skoldagen iaf.. ;) Men mer om det senare as usual! Men nu FASEN måste jag bli färdig med förra veckan, så kör på! (hade ändå börjat på detta inlägget ;))
 
Och sen kom torsdagen som oxå blev en mycket bra dag! :) hade en go dag i skolan bestående av iofs rätt ogött (haha) nationellt prov i matte, d-provet som är det svåraste alltså.. Åh gud vill verkligen inte veta hur det gick, för jag trodde liksom ändå att det gick typ helt okej, för det va inte så svårt som man trott osv, men sen kommer alla andra med massa andra svar åså kommer man på att man gjort massa fel, så lovar att jag inte alls kommer få bra resultat på det :( Nåväl, sen fortsatte iaf dagen med vanliga lektioner, så då hade vi först musik då vi typ bara pratade om provet vi ska ha om 2v, och så gick vi igenom 80 å 90-talet å dess låtar å artister osv. Så inte superkul men ändå lite intressant. Typ. 
Hah, och sen skulle vi ju egentligen haft matte, men vem fan skulle orkat det egentligen? Så då hade vi biologi istället, så då gick vi bara ut i det amazing'a vädret och gick en runda, ner till hamnen åså. Hur gött?! Haha ÄLSKAR verkligen såna random promenader, har alltid så jäkla kul på dom xd Lite pinsamt bara att pappa skulle stanna å prata med typ femtioelva personer på vägen, haha alla killar säger att han har adhd, vilket nog är sant xd Å sen efter vi stannat vid nån himla trädgård så gick vi och åt, och efter det så gick vi ner och hade idrott! 
Å den var la helt okej, eller ah, hade först asjobbig stund med adnan då vi hade redskap å typ skulle stå på händer, gå balansgång å sån skit å sånt är jag absolut SÄMST på, så det gick ju åt h-vete haha.. Nämen vågade tillslut iaf efter lite övertalning från adnan stå på händer, men det gick ju underbart bra då jag gjorde nåt så hela ryggen knäcktes kändes det som x0 gaaah. Jaja, efter det hade vi iaf basket och jä*lar vilken himla match det var.. hahaha xd jag å elsa var nåågot pissed på varann å jag typ sprang å puttade henne hela tiden xD nämen blev en rätt tuff match och alla var typ helt döda å svettiga som grisar efteråt xd 
Haha jaja! Sen efter det så fick vi åka hem dårå, och jag åkte ju till stallet!
 
Ridningen i separat inlägg!
 
åh så fint det är nuuuuu! :D 
 
hahaha blev typ ASchockad när jag fick dethär kvittot i handen när jag tog ut pengar, liksom systembolaget? plantagen? å 400 kr kvar? (ska ha typ 3000 haha), så ba wtf?! Tills jag kom på att det nog va nån annans.. xd
fjortis.. menmen yolo ;D
 

Trackback