tisdagen - sjukt go skoldag med bla tre timmars håltimma!

Hejsvejs allihopa! :D hoppas ni haft en fin lördag! Min har vart riktigt bra! Men det tar vi senare, tänkte först bara skriva lite om tisdagen och sen om konserten å det! :D
Men först lite om tisdagen, som var en sjuukt grym dag! :D
Började dock med nationella i matte, blää! Men jaja det gick la som det gick, var väl egentligen inte SUPERsvårt men vissa uppgifter va jag redigt osäker på.. Men pappa kollade igenom proven och sa att det såg bra ut så får la hålla tummarna! 
Men ja, inte så mycket mer å säga om det tror jag! 
Men iaf, sen då efter vi haft det i 80 min, så hade vi ju då hemkunskap, som var sjukt slapp då vi bara skrev en reflektion av halv åtta hos mej-projektet, och sen fick vi äta resterna av pajen och glassen från förra veckan, och sen fick vi gå! :D haha så då va klockan bara typ elva, så då hade vi ca 3 timmars håltimma vilket vi tyckte var vääldigt långt, så då prövade vi med att gå typ 7 st till rektorn och försöka få henne att låta oss gå hem.. Men näpp, som vanligt fick vi inte det för hon typ verkar hata vår klass! GAH! :@ så då var det bara å hitta på nåt i tre timmar.. MEN det gjorde vi faktiskt, för vi gick nämligen ner till vår underbara brygga nere vid vattnet, tjejorna och jag! Å fy FASEN vad vi hade det gött!! :D var ju pangväder och typ skitvarmt, så först satte vi oss på bryggan och började kolla om på Ciao bella, och sen efter vi suttit där en stund så gick vi upp till bänken och satte oss och kollade (höll på å dö av skratt när jag gick och kollade hur det såg ut när vi satt där, för vi satt liksom med två malteserspåsar framför mobilen som skugga typ, och då såg det ut som vi satt helt knäpptysta och stirrade på påsarna... HAHHAHA dör typ av tanken x''d) haha och sen hände det lite skumma saker då lite folk gick förbi hahaha, men ah xd Å sen sista typ 40 minutrarna så la vi oss på gräsmattan och låg där och solade, pratade, flummade och lyssnade på one direction :DD så jäkla gött!
 
OMG blev skitlångt IGEN?! VARFÖR?!?! Haha jag är hopplös.. delar upp det så nån stackare ev. orkar läsa!
 
 
åh var så himla varmt å gött! :D
så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback