tisdagen - rolig men helt sjuk dag #2

Haha, så efter den lektionen var en långrast väldigt välbehövlig, bråkade dock en stund med mattis&william som vägrade släppa in oss i mediateket dom jä*larna, men sen tog vi över och sen satte vi oss där och kollade som vanligt på 112 aina och.. nåt mer haha ;) 
Å sen hade vi ju då mat&bak som var BETYDLIGT lugnare än hemkunskapen iaf (thank god!), trots att karin var rätt bitchig även den lektionen hahaha xd Men vi var verkligen SVINTRÖTTA efter dagen, så vi var assega och så gjorde vi typ jordens vidrigaste paj som vi inte ens vågade smaka på för den såg så jäkla äcklig ut haha, så vi åt bara av dom andras rätter (trots att vi verkligen var huur mätta somhelst efter trerättersmiddagen), å efterrätten var lite 2 die for, trots att det var 7orna som gjort den ;) Men nästa gång ska vi jäklar göra en godare paj!! Haha ;)
Men ja, och sen slutade vi iaf, och då gick ju jag till pianot! Å sen spelade jag då i typ 45 min och det gick rätt bra, kände oxå att jag lärde mej helt sjukt mycket på den lektioner, såna lätta saker som jag liksom aldrig lärt mej tidigare? Haha jaja var rätt kul iaf :)
Å sen tog jag bussen hem! Åså kom mamma och hämtade mej, och så åkte vi hem, och sen var vi hemma typ ett par timmar å jag gick väl till lammen å åt lite åså tror jag, och sen smsade allis och övertalade mej att åka en sväng bort till elden vid kyrkan (är typ vår lilla tradition haha) så då åkte vi fram dit (var huuur mkt folk somhelst som vanligt -.-) och sen mötte jag upp allis som jag inte sett på EVIGHETER typ! Så sen hade vi en trevlig liten stund med massa skitsnack, ända tills hon var tvungen att cykla hem igen för hon skulle se på real madrid som spelade. Så då lämnade hon mej lite forever alone där, men sen vid typ nio kom mamma å pappa och så åkte vi hem!
Så blev en trevlig avslutning iaf på den annars HELT sjuka dagen xd 
 
otroligt ful bild men var typ den enda jag hade från den kvällen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback