tisdagen - go dag med skola, piano å zumba! :D

Å jaa sen kom tisdagen dårå! Å då var det ju back to school, å dagen började bra med att jag missade bussen TROTS att jag inte ens var sen, och fick då cykla så in i h-vete och eftersom jag mirakulöst tog mej dit på typ 5 min så hann jag PRECIS med bussen som som tur var väntade på mej när jag flåsande kom cyklandes.. xd Haha jaja, och sen fortsatte den underbara dagen med matte nationella.. -.-

Så det var ju sådär lagom gött, men var ändå lättare än vad man hade trott så jag HOPPAS att jag inte fick alltför många fel! Nåväl, sen efter det så hade vi hemkunskap som var vääldigt slapp (men ändå rätt underhållande xd) då vi endast pratade om massa grönsaker å b-aljväxter (x’d) och planerade inför näst vecka då vi ska ha Vegetarisk vecka. Så det var väl det typ, och sen hade vi då somvanligt två timmars håltimma, och den spenderade vi precis som vi brukar, inne i mediateket (gick även å köpte choklad på ica, standard ju hehe) där vi kollade på två avsnitt 112 Aina och sen även sista biten av Fucking åmål haha xd

Jao, å sen då så hade vi ju mat&bak tillsist! Å den var la helt okej, eller vi hade ju roligt som alltid, gjorde cheesecake (som var enkel å verkade bli lyckad denna gången!) så därför kunde vi ju tyvärr inte äta den denna gången, så efter vi gjort vår cheesecake fick vi bara äta av dom andras (lite halväckliga) bakverk och så tvingade Karin oss att göra typ 5000 saker med, alltid vi!! :@ Nåväl, slutade iaf typ vid tre så det var ju gött! Så då kunde jag komma till pianot lite tidigare vilket passade bra denna gången, så då spelade jag i typ 45 min och det gick väl rätt bra! Aja, och sen när jag skulle hem med bussen så kom emilia så då satt vi å babblade i bussen, lika trevligt som alltid ;D Bestämde även att vi skulle zumba på kvällen! Så då vart det bara hem, sen typ äta, sitta en stund ute å sola, plugga lite osv, och sen skjutsade mamma mej till zumban till halv åtta dårå!  :) Å sen hade vi ett lika roligt pass denna gången, såklart rätt jobbigt å svinvarmt men så grymt härlig stämning å go musik :D å denna gången var det även lite kul för massa gick å ställde sej bredvid annika, å hon drog upp folk bredvid sej å det var skitkul haha x)) å dansstegen börjar sitta nu, mer för varje gång! ;) Så det var awesome! Å sen vid nio kom pappa å hämtade mej åså åkte vi hem å såg på esc-semifinalen! :D 

fick bli nån random bild även här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback