onsdagen - mysig förstamaj!

Och sen kom då första maj då vi såklart hade ledigt vilket var otroligt skönt, och jag hade verkligen en asmysig dag, och gjorde faktiskt massa roliga saker! :D
Började dock med att jag somvanligt sov alldeles för länge, men sen gick jag iaf ner och gjorde gofrukost med frukt åsånt, och gick ut och satte mej på verandan och lyssnade på one direction :D sjukligt najs! 
Å sen efter det så satte jag mej med fårskinnet i en solstol och bara satt där nån timma och njöt i solen och åt lite godis och läste! 
Å sen vid typ tolv kom mamma hem och då hade hon bestämt att vi skulle åka på miniutflykt bort till åsens by som öppnade idag, och efter lite övertalning av mamma att vi skulle fika där, så följde jag med ;) Fick dock typ råpanik när vi kom fram dit, då det stod typ 100 bilar på parkeringen, och jag HATAR verkligen stora folkmassor, iaf i såna här situationer då jag bara är där med mamma å pappa -.- Så då ångrade jag mej verkligen, fast sen när vi kom upp till kafét så var det mest liksom typ barnfamiljer och gamlingar vilket var väldigt skönt haha, å sen då fikade vi där (tog kladdkaka å saft :D) å satt sen i solen där och hade det trevligt och försökte få hjälp av m&p i quizkampen, gick dock sådär bra xd Haha jaja, sen efter vi suttit där i säkert 40 min så gick vi å kollade lite på djuren, och som vanligt blev jag helt kär i griskultingarna :'D så då stod vi och tittade på dom jättelänge, och sen gick jag bort till kafét igen där jag sen satt vid en vägg och bara solade mej och spanade in 2 SKITsnygga killar som var där (av nån konstig anledning?), och sen när mamma&pappa kommit tillbaka från sin promenad så åkte vi hem igen!
Men det var en trevlig liten utflykt :)
Å sen var väl klockan typ fyra när vi kom hem, och då gick jag typ till lammen en liten sväng fast sen var jag tvungen att gå hem igen eftersom vi skulle äta.
Å sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde mer? Jo juste gick en rejäl sväng faktiskt, asgött! Hann tänka massa och plugga in ännu mera onedirection-låtar (är nämligen så dålig att jag typ inte har koll på deras låtar xd) åså var det superfint för jag gick i skogen och det såg helt magiskt ut så på kvällen haha :D
å sen när jag kom tillbaka så typ duschade jag å gjorde lite matte, och sen såg jag väl typ på tv resten av kvällen, eftersom vi får gratiskolla på alla kanaler en tid, aasgött ju! :D så såg på geordie shore (haha rätt dålig version av jersey shore egentligen) å massa av mina favoritprogram på TLC med ;D 
i bilen!
 haha den extremt feta grisen med sina väääldigt hungriga små kultingar... ;)
 
haha en vanlig dag hos lammen xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback