onsdagen!

SKULLE OXÅ PUBLICERATS IGÅR!!!!!
 
Åså kom onsdagen, denna underbara dag :D :D Började dock med rättså normal skola, så den var la inte ÖVERDRIVET bra kanske, men hade ändå rättså många riktigt goa lektioner, som eget arbete och engelskan då vi endast planerade inför suckfotot igen, och på handledartiden så satt vi och hade jättebra disskusioner å la fram massa bra förslag å hade askul faktiskt hahah, men sen på engelskan så blev det så att vi inte tog NÅGOT av det vi hade diskuterat, utan nu fick killarna för sej att dom ville vara clowner istället, wohoo -.- Haha så då fuskade dom såklart när vi röstade, så det blev det temat, å då höll jag ju på å avlida seriöst.. MEN sen kom typ tuva på, att eftersom dom flesta av tjejerna ville ha temat Zoo (å jag tyckte det skulle va rätt pissigt om vi tog nåt som bara halva klassen ville), så skulle vi ha temat Cirkus istället! Å till en början så tänkte jag typ faaasen va töntigt, men sen när vi började diskutera det mer&mer så lät det faktiskt RIKTIGT bra för vi kom på en grym text med, å nu när vi hunnit planera asmycket så tror jag på riktigt att det blir HUR bra som helst och tror fasen vi kommer ha chans å typ vinna, om alla engagerar sej, som faktiskt nästan alla verkar göra! :D så där ändrades mina åsikter hejvilt haha, men är ju lite så.. x) Menmen så det blev ju väldigt bra tillslut! 
Men jaa, och sen efter engelskan så hade vi ju idrott och skulle då ha första uteidrotten, och den blev faktiskt helt amazing bara för vi körde softboll och jag för en gångsskul faktiskt var rätt bra och lyckades träffa bollen på första slaget TVÅ gånger i rad (haha antagligen nybörjartur men...), så då blev jag faktiskt rätt taggad å tyckte det var rätt kul, har ju alltid hatat det annars.. ;) dock förlorade vi stooort ändå, men jaja ;P 
Å sen efter den faktiskt rätt snabba lektionen hade vi bara lite svenska då vi typ lyssnade på dialekter haha, sjukt kul xD
Å sen slutade vi, och sen åkte jag med bussen å hoppade av vid stamseryd as usual! :)) 
Denna gången kom dock ingen å plockade upp mej, så jag fick gå men det gjorde ju inte så mycket då det var typ gryymt väder ;D Å sen när jag kom hem till emilia så snackade vi massa somvanligt å jag fick pizza, och sen satte vi oss å pratade mer å lite så! Å sen fick jag även se både emilias skolavslutningsklänning å hennes klänning hon fått låna av felicia som hon skulle ha på deras avslutningsmiddag igår, å båda var verkligen superfina! MÅSTE oxå hitta en nu ju, PANIK!!!!! Nåväl, sen efter det bytte vi iaf om och gick ut i det fina vädret och bort till hagen! Å sen hämtade jag Connect som jag skulle rida denna dagen! :) 
Å sen gick vi ner och gjorde iordning dom, och sen stack vi iväg! 
 
Blev skitlångt så skriver resten i annat inlägg!
outfiten!
 påväg till emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback