måndagen - rätt värdelös skoldag i kafét men desto goare eftermiddag!

Okej, klar med helgen iaf haha ;) Kom på att jag aldrig hann blogga om måndagen eller tisdagen heller – lyckat! Så får la dra lite om dom dagarna men får fan inte bli mycket nu haha.

Men iaf, måndagen var väl en lite blandad dag.. Satt i kafét typ hela dagen med elsa, vilket ju va tur istället för att sitta med nån man hatar typ haha. Men fyfan va hemskt det va å sitta i kafét denna gången? Asså FY, alla var så jävla dryga å katiga? Kom fram typ 40 killar som krävde att få gratis saft som  inte ens tillhörde skolan (vissa blev så desperata att dom klättrade över och tog själva? Omg.) och sen kom albin å hans små kompisar och krävde saft, och sen när jag gjort den så gick dom bara? Wooow så jäkla coola dom var då, ha-ha! Idioter -.- Å sen kom även några andra ligister (haha) och typ skrek åt oss och en kastade gurkskivor på min röv? Tack för den :))) :@@@ haha åså skämde jag ut mej typ verkligen HELA tiden, så kändes rätt jä*la värdelöst å stå där den dagen helt ärligt.. Aja tur att jag hade elsa, vi hade trevligt iaf och flummade loss och så började vi även se Ciao bella som vi typ blev totalt kära i? Fast den var sjukt snuskig haha xd                                                                                                     Menmen, sen vart vi iaf väldigt glada&lättade när gunilla sa att vi kunde gå! (hon var iaf jäkligt nöjd med vårat ”arbete”, haha xD)                                                                                                                                               Så då gick vi bara en stund på so’n och sen var det mat och efter det bara lite matte och sen handledartid!                     Å sen fick vi iaf äntligen åka hem!

Å tjaa, sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde på eftermiddagen? Men tror typ att jag åt nånting när jag kom hem, åså gick jag väl upp på balkongen å satte mej där och solade och hade det asgött, åså tror jag även att jag gick en sväng bort till lammen, som nu blivit utsläppta i hagen, snyft :'( har gått så jäkla snabbt i år :( Jaja, å sen gick jag väl hem, gjorde lite matte och svenska och satt väl sen vid teven resten av kvällen i guess!

efter skolan!
innan promenaden!
fåren!
:')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback