lördagen - sortergården m pappa och fika på Lollos jobb :D

Tjenamors allihopa! Dålig uppdatering igen, men var ju esc semifinalen igår ju.. Så det här skulle ju publicerats igår egentligen men fick bli idag istället. Å fortsätter väl sen med veckan så ser vi hur långt jag hinner! :)

Å sen kom då lördagen, som även det var en mycket go dag! :D

Började dock med att jag somvanligt sov alldeles för länge, å sen efter jag ätit frukost å chillat en stund, så var jag tvungen å hänga med pappa till sortergården med massa skit från lekstugan å sånt -.- Lagom kul sådär! Jaja, gick rätt snabbt ändå å liite kul är det ändå å bara kasta massa saker i stora containrar.. haha okej det där lät ju lagom normalt xD hahaha jaja, sen när vi slängt allt så åkte vi iaf hemåt igen, å då tror jag att jag gick en promenad eller nåt, och sen gick jag in å gjorde mat å sallad, duktigt ;)

Å tjaa sen efter vi ätit åså så var det dags å göra sej iordning lite smått, eftersom elsa sen skulle komma å hämta upp mej vid tjugo i fem, för vi skulle åka till Lollos jobb Kaffe å kackel, som är ett kafé vid landsjön! :D Så då hämtade hon upp mej med moppen (som då var hel å fin, tillskillnad från nu.. :( ) å sen åkte vi bort till kullen där vi mötte upp frida å sen fräste vi iväg ( coola som vi är) till kafét dårå! ;D Å sen när vi väl kom fram så stod vi ju först å babblade sönder stackars Lollo, å sen hade vi vääldigt svårt för å bestämma oss vad vi ville ha så stod å diskuterade detta i typ 10 min (så tom chefen blev trött på oss xD) hahah, å sen när vi bestämt vad vi ville ha så tog vi ut det å satte oss vid ett bord utomhus, å då fick lollo sitta där en stund med oss med! :D å sen satt vi där å bara tjötade å flummade preciis som vanligt å vi hade det så trevligt så! ;D å sen när lollo slutade vid sex så gick vi ner en stund till vattnet å flummade mer där, hahah. Å efter det så satte vi oss på mopparna igen, och sen tog vi rundan runt Landsjön innan vi åkte hem, så himla fint är det där!! Å sen sa vi hejdå till frida å lollo vid kullen å sen skjutsade elsa hem mej! Å tjaa sen så bestämde jag mej för å göra en snabbkladdkaka i micron för jag va sugen på nåt gott (hade inte bara vräkt i mej en annan kolakladdkaka å cola vid cafét.. xd) å sen så satt vi väl vid teven resten av kvällen i think! :)

 

hah, tog typ två bilder under hela dagen, så den ena var den här.. slappaste katten!
åså en liten bild på det fina landskapet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback