Lördagen - solning, misslyckad gräsklippning, grillning och eurovisionfinalen :D

Hallååå! :D har haft en heeelt amazing dag, och mest pga eftermiddagen å kvällen!! åh var så himla BÄST! Men hinner ju tyvärr ej berätta om det nu, måste ju skriva färdigt om helgen.. å i måndags.. å igår.. x0 haha jaja vi sätter igång!!

Å sen om vi ska dra lite om lördagen med, så var det också en mycket bra dag, eftersom det var EUROVISIONFINALDAG!!!!!!!! :DD wohoo bästa juu! :D

Dock var ju det först på kvällen, så hann ju med en hel del på dagen med! ;) Kommer dock kanske inte ihåg allt, men började väl med å äta frukost på verandan, och sen satt jag typ ute jättelänge och läste och typ solade lite, tills det blev dåligt väder. Och då gick jag in, och sen var jag tvungen å gå ut igen för å klippa gräset (sommartecken ju ;D), så då gjorde jag det.. Ända tills den slocknade helt, och då skulle jag ta bort gräset som fastnat under, men då råkade hela gräsklipparen tippa uppochner, men det brydde jag mej inte om haha, och sen när jag skulle starta den igen gick den igång, men den lät typ skiitmycket och det kom skitmycket rök, så jag bara kastade mej bort ifrån den och flydde därifrån hahahah xd Nu efteråt fick jag veta att jag typ förstört den, hehe lyckat!! Fan. Haha jaja tror den gick å laga ändå ;) hopefully…  Haha jaja så kan det gå! xD Sen la jag mej iaf och solade en stund till, och sen hjälpte jag iaf till med middagen, som var grillat! Så då tände vi grillen och sen gjorde jag kycklingspett, sallad och fake-tzatziki haha, och sen la vi det på grillen åså åt vi :D å det blev gryymt gott! :DD

Jaja å sen efter vi ätit så började det bli dags å göra sej iordning inför kvällen, så då bytte jag om å lite sådär, och sen vid typ kvart i sju så kom elsa å hennes föräldrar å hämtade upp mej, och sen efter en helt HYSTERISK biltur (asså höll på å dö verkligen x''d) så kom vi då fram till Lollo ;D Å då inspekterade vi först en lång stund deras fina fontän dom har (haha var väldigt fascinerade av den xD) och sen gick vi å hälsade på alla katterna, och SEN gick vi å knackade på å fick komma in ;P 
Å sen bara snackade vi massa och sen efter en liten stund så satte vi oss å hade liten spelstund, haha ;D Så då spelade vi våra två favoritspel, först Med andra ord och sen Galenpanna, haha alltid lika underbara! :D Å tjaa, sen så efter lite flummande å annat så hade klockan slutligen blivit nio, och då var det ju dags!!! :D :D gaah var så jäkla taggad så det var sjukt alltså xD Å det var ju så BÖVLA bra med!! :D haha ååh finns knappt nåt bättre!! Så förutom en MASSA gnabb mellan mej och elsa i soffan (elsa blev skitsur för jag låg ner typ på henne å jag sur på henne för hon tog min plats xd) så var det heelt underbart, även om det roligaste är liksom mellanakten å röstningen ;) Men var även sjukligt kul under låtarna då vi satt å flummade å satt å kritiserade å sågade alla dåliga låtar å hyllade några, typ ungern ;P haha. Å tjaa sen satt vi där och tjockade oss med ostbågar, chips, bilar, kinapuffar och läsk och så såg vi då ända tills slutet, och blev ändå hyfsat glada att danmark vann ;) synd bara att robin kom typ i mitten.. :/ haha jaja nog om det, alla lär ju sett finalen ändå så behöver nog ej säga mer om det! ;)

Men sen vid typ kvart i ett kom pappa å hämtade oss åså åkte vi hem å somnade rätt gott! :P

 

middagen :D
den fiiina fontänen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback