Studiedagen igår :D

Skulle publicerats igår.. -.- haha.
 
Hej allihopa! Har suttit i typ 1½ timma nu och försökt skriva ett personligt brev och det va så sjukt jobbigt.. Men nu är jag färdig iaf och imån ska jag iaf ta mod till mej och gå till äldreboendet och fråga om sommarjobb! Tror verkligen inte jag kommer få nåt men kan ju va värt att fråga iaf.. Aja får se hur det går!
Idag har jag iaf haft en toppenstudiedag tillsammans med Elsa! ;)
Åkte dit typ vid elva då jag ätit frukost, gjort iordning mej osv och när jag kom där på vägen så såg jag elsa och sixten i trädgården (och sixten skällde som jagvetintevad xd), och sen när jag kom dit busade vi en stund med honom, och sen satte vi oss i deras utesoffa i solen (va typ 21 grader där för det var lä, hur underbart?!) och sen satt vi där i typ mer än en timme (helt seriöst alltså haha) och bara pratade och pratade och pratade.. Haha sjukt gött!
Å sen då hade väl klockan blivit halv ett eller nåt, och då kom vi fram till att vi var tvungna att röra på oss, så då gick vi en sväng med sixten! Gick på skogavägen mot tossehall och det va så himla fint väder och vi bara pratade och hade det allmänt skitroligt! :D Fast sen blev det lite väl isigt och halt inne i skogen (dö snö, DÖÖ) så då gick vi hemåt igen (med sixten släpandes bokstavligt talat efter oss xd) Men blev iaf en runda på typ 3.5 km, dock gick vi rätt långsamt pga min lilla "skada" så tog typ 50 min haha xD
 
Menmen, efter det gick vi in, snackade med Kajsa och sen tog vi upp en mozarellapizza och massa småpajer ur frysen som vi sen värmde i ugnen och sen hade vi sjukligt kul när vi åt med hahaha x'd många underbara konversationer och diskussioner mellan oss och kajsa, haha guud va jag skrattade xD 
Och efter det så gick vi upp och skulle bestämma vad vi skulle baka, och sen när vi bestämt oss för att baka brownies med frosting på, så skulle elsa läsa horoskop och efter hon läst mitt blev hon lite väl seriös så eftersom det stod typ "tänk noga efter vad du ska göra och väg fördelarna mot nackdelarna" så tyckte hon att vi inte skulle baka ändå (för det skulle bli så mkt disk..) hahaha xD Så då sket vi i det, men då bestämde jag att vi skulle spela sims, så då gjorde vi det :D haha och sen blev vi fast där i typ 2-3 timmar som man blir när man spelar sims, och vi bildade en mycket fin familj bestående av Lollo och en i vår klass (nämner inga namn hahah) och så fick de en son som fick heta Claes-Åke hahaha (så sjukt bra humor) x'd dock gick det rätt segt då vi inte typ fick ihop några pengar (och elsa vägrade fuska -.-) så tillslut tröttnade vi iaf haha. Men då kände vi att vi behövde röra på oss och vara lite aktiva igen så då satte vi igång och spelade wii :D så då körde vi massa sporter (jag ägde på tennisen ;D) och va lite hurtiga, fast sen avslutade vi med Mario Kart haha, så jäääkla kul, tröttnar aldrig på det ÄVEN om jag i typ 95% av alla gånger kommer sist haha xD Fast igår förvånade jag oss båda STORT då jag överlägset vann en bana?! :O hahaha. 
Aja och sen hade klockan hunnit bli halv åtta (å planen hade vart att åka hem typ sex haha), så då ringde jag mamma och sen hann vi kolla typ hälften av farmen innan jag blev hämtad! Så sen sa vi hejdå och sen åkte vi hem dårå, och när vi kom hem hade min morbror redan kommit (för att fira pappa, ensam haha) och sen åt vi semmeltårta och kakor och sådär, och sen gick jag typ upp till datan och satt där resten av kvällen och skrev på mitt himla personliga brev dårå.
Men en riktigt go studiedag vart det somvanligt med Elsis (nytt litet smeknamn där ja) ;D 
haha gammal bild på dom goaste ;D
haha omg, roligt att dom blev typ lika lollo och ***** med xD eller ja, iaf killen.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback