Skoldagen igår!

Hallå allihopa! :) Bra uppdatering här ja.. Haha nä men igår hann jag verkligen inte, + att det är sjukt skönt å bara ta en paus från bloggen ibland bara för jag ju skriver ungefär 2810270272 meningar i mina inlägg.. haha tror det är en typ ångestsak men jaja, kan ju alltid försöka hålla mig LITE kort, även om det nog inte kommer gå så bra.. Haha nåväl tänkte iaf berätta lite om gårdagen till att börja med! 
Det var väl en helt okej skoldag, började väl sisådär men det tog sej ändå tycker jag! Hade då först teknik då jag&elsa bara satt och skrev typ planering/utvärdering osv om vårat projekt, hann inte med mycket mer än det och snack med emma under den lektionen. Men rätt chill ändå! ;)
Sen efter det hade vi normal eget arbete, hade dock inte så mycket att arbeta med så blev väl mest tjöt och flumm somvanligt haha. 
Å efter det hade vi spanska, blä :/ Aja var la inte så farligt, gjorde inte så jobbiga saker så det var skönt iaf!
 
Å sen var det mat (känns plötsligt jättetidigt efter bara tre lektioner?) och sen efter det hade vi engelska. Och den var la rätt flummig&rolig som förra gången, bara att Tuva vägrade ha mej och filip inne i klassrummet typ och satte in oss i ett grupprum långt därifrån? HAHA xd Å det första filip gör där är att banka på väggen så hela whiteboarden åker ner.. HAHAHHA fyfan va rädd jag blev men sjukligt roligt var det x'd Aja, sen lyckades vi ändå samarbeta ganska bra (förutom när han sitter och härmar mej, sjukt störigt -.-) och va rätt seriösa iallafall, så hann åtminstone skriva typ 8 rader på en halvtimme! ;) hah.
Wellwell, efter det gick vi ner till idrotten, kaosade runt i omklädningsrummet as usual och sen hade vi rätt go men sjukt jobbig idrott! Började med att värma upp lite åsådär (kunde dock inte springa med benhinneskiten :/) och sen gjorde vi typ lite styrkeövningar och stretching osv, och sen fick vi göra vad vi ville de typ resterande 25 minutrarna. Och då gick vi tjejer, typ 8 st, bort till gamla hallen och där gjorde vi sen ett styrkeprogram som Linnea visade då de gör det på hennes träningar, och faasen va jobbigt det var! Även om vi kanske bara jobbade i typ 10 min-en kvart och bara hann med ett par låtar, men det va verkligen övningar som typ DÖDADE framförallt magen och armarna! Haha men väldigt gött ändå! (min fruktansvärda träningsvärk idag är dock inte lika go..x0) Och sen avslutade vi med massa jobbig stretchning och sen gjorde Linnea nån konstig grej med mitt ben som tydligen skulle vara "bra" mot benhinneinflammation, tror snarare tvärtom då det gjorde svinont :/
Aja, sen när vi slutat så gick vi upp till skolan igen och sen hade vi en sjukt rolig svenskalektion då vi dock bara läste och skrev recension om teatern i måndags men hahah var sjukt kul ändå xd (förutom att jag satt mittemellan lucas och kevin som båda hade SÅHÄR hög musik på och då en utav dom andades helt kollosalt högt?! HAHA stackarn.. x'd) 
 
Okej blev svinlångt IGEN, så delar upp det.. GAAAAAH!!!!!!!!!!!
 
 fan jäkla skit går ju inte att ladda upp bilder!!!!!!!!!!!!! :@@@@@@

Kommentarer
Frida ;D säger:

SV:
heheh ah... xD blev helt beroende, haha. men bara så sorgligt nu när det är slut... plus att man inte kan se på gossip girl längre typ?... :(( <33

2013-03-15 | 18:42:52
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback