Ridningen med emilia! :)

Tjenare allihopa! :D Alltså kan ni fatta att det redan är fredag? IGEN?! Asså denhär veckan har gått så snabbt så jag vet inte vad.. :O Helt stört! Tiden måste sakta ner känner jag, annars kommer skolavslutningen va imån typ :'( haha jaja.. Hoppas iaf ni haft en bra fredag!! Jag har haft en väldigt vanlig men go fredag och nu taggar jag tills imån, har kanske inte skrivit det men jag åker iaf till bästa syster och hennes pojkvän i västerås och spenderar helgen där! :D Kommer bli så sjukt awesome (dock inte lika awesome att gå upp typ sex på morgonen..), men mer om det senare! ;)
Men somsagt har det vart en bra fredag och hinner nog ev skriva lite om den senare! Men först tänkte jag skriva klart om onsdagen och igår!
Så vi börjar med onsdagen, som var en bra dag, eller helt okej iaf, blev bättre mot slutet som vanligt ;)
Men jaa, hade dom vanliga lektionerna, först teknik som la var rätt rolig förutom när vi typ nästan var färdiga med vår bergochdalbana så typ exploderade den (hahah nä men gummibanden gick typ av eller nåt xd) och så förstördes den typ, haha lyckat! xd nåväl grundidén var bra iaf xD 
Haha jaja, sen efter det hade vi somvanligt rätt flummigt eget arbete då vi endast satt och snackade och sen bestämde massa olika platser/städer vi ska åka till i sommar, med mopparna åså! :D 
Å efter det så hade vi spanska, då vi fortsatte med vårt grupparbete. 
Å sen var det lunch, och sen hade vi mkt flummig engelska så det blev väl inte SÅ mycket gjort direkt haha.. (saken blir inte direkt bättre av att filip typ inte kan powerpoint överhuvudtaget men envisas med att han ska sitta vid datan ändå? xd) 
Nåväl, och efter det hade vi idrott! Och då fick vi ha typ egen lektion, så då gick vi över till gamla salen och så började vi med lite uppvärmning oså, och sen hade vi massa typ styrkeövningar, i typ 10 min- en kvart nånting. Å sen resten av lektionen spelade vi volleyboll och HAHAHAH det är nånting med den "sporten" som gör att man blir helt galen.. eller iaf vi xD hahahah så var sjukligt oseriöst och vi stod och dansade som hattifnattar och vrålade och skrek och jag lyckades pricka bellas huvud med bollen (eller nästan iaf) typ tre gånger och ah.. herregud xd Men kul hade vi! xD
Haha och sen när den lektionen va slut så hade vi svenska då vi typ bara läste som vanligt (och hörde på när lucas satt bredvid och sjöng väldigt vackert..) 
Haha och efter det slutade vi! ;) 
 
Skriver om ridningen i ett separat inlägg! 
onsdagens outfit!
egopic på toan.. ;)

Kommentarer
Frida ;D säger:

sv:
hehe ah jag menar att man inte kan se det på swefilmer längre typ..? men tyckte också att det blev dåligt vid typ säsong 4.. :/ <33

2013-03-24 | 18:32:15
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback