måndagen - bra skoldag, hemsk klippning och lite a6!

Haha sådärja, då var det färdigskrivet xd hann innan veckan va slut iaf.. ;P Dock har jag ju lite problem nu då jag dels ju inte hunnit skriva nånting om veckan som varit, och sen kom jag ju på att jag aldrig hann skriva klart om sälen heller.. haha men jaja får se om jag orkar skriva klart det nångång ;) Men iallafall får jag väl ta en vanlig liten resumé på veckan så får vi se hur långt vi hinner helt enkelt ;)
Måndagen var en bra dag vad jag kommer ihåg! Hade rätt flummiga lektioner (handledartiden var säkerligen helt galen, kommer dock inte ihåg just nu.. haha) men annars var den väl rätt normal! 
Å sen när vi slutade åkte jag då direkt in till stan  med 101an eftersom jag skulle klippa mej kl halv fyra, och fick Oskar som sällskap i bussen.. och HAHAHAH herregud var längesen jag vart med om nåt sånt underhållande x'D satt och diskuterade matte, fysik&kemi och om hur bra han var på allt och om hur korkad han tyckte jag var HAHA, och sen kom vi in på religioner och bibeln åsånt med xd och oskar försökte lära mej om massa saker om typ atomer och hypoteser och teorier men han lyckades inte jättebra, satt mest och gapskrattade åt honom hahahaa xD men en otroligt rolig stund var det iallafall! hahaha. 
Nåväl, sen i huskvarna hoppade jag då av, och sen gick jag in på rosen och bort till willys (träffade även på ella å hennes kompis där, hon blev nog lite paff när hon såg mej där ;)) och där gick jag in och köpte mej ett äpple, en smoothie (sån på flaska ni vet) och en bar, och sen gick jag runt där på rosen och åt allt haha xd å sen var det dags att gå bort till rassmuss dårå! 
Å sen satte hon igång då och först så pratade vi lite om hur jag ville ha det åsådär med håret, och jag sa ju att jag helst bara ville att hon skulle toppa, men det gick typ inte eftersom mitt hår var så otroligt ojämnt så antingen kunde vi typ utnyttja att det va ojämnt å ha det i olika längder, men det ville jag inte så då blev det så att efter hon tvättat mitt hår åsådär som vanligt (alltid lika underbart!), så rök typ minst 6-7 cm av mitt hår :'( Och fyfaan va hemskt det var, trots att jag visste att det var nödvändigt.. Och visst, det blev MYCKET bättre än förra gången jag klippte mej då det blev SVINkort å jätterakt (som värsta pagen), men ändå, är otroligt olycklig att allt jag sparat nu (hade trots allt växt typ en dm sen förra året) i över ett år bara rök.. :'( Men det är ju för jag klipper mej så sällan med, så nu ska jag göra så att jag ska klippa mej typ 3 ggr om året och bara toppa, så slipper det bli så att man bara kapar av det sådär varje gång... :/ menmen, tyckte det ändå inte va så farligt sen efteråt då hon plattat och stylat det lite, och jag kan ju sätta upp det och så (har tänkt å göra det typ ett halvår nu framöver) men jag bröt helt ärligt talat ihop nu för typ 5 min sen och satt och STORbölade bara för det är så kort och fult och rakt och ofixat.. Så mamma å pappa undrar nog om jag är störd eller nåt, satt verkligen och lipade för full hals å kollade på gamla bilder på mig och mitt "långa" hår haha :'( så hoppas VERKLIGEN det växer ut snabbt nu för annars dör jag nog!! :((
Jaja nog om det.. (vill inte tänka på det haha :(),  sen tog jag iaf ettan bort till a6, och sen gick jag där typ en dryg timma och kollade på alla SJUKT snygga vårkläder som kommit till affärerna nu!! Så provade typ 140000 plagg och ville somvanligt ha ALLT, men köpte inget.. haha standard xd nämen sparar faktiskt nu ju till skinnjacka och converse (å typ 1000 andra saker med..) så får va lite sparsam ;)
Menmen, kul å gå å kika lite iaf! Å sen vid typ sju gick jag och mötte upp mamma på espresso house och fick varm choklad och liten kaka där, innan vi sen åkte och handlade lite mat på ica och sen åkte hem :)
i skolan, före jag klippte mej dårå..
och efteråt.. :( ja ni ser ju själva.. men det ser ännu värre ut nu kan jag säga, när det är ofixat och äckligt, blä :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback