Igår - rättså kass och lam skoldag..

Å sen så kan jag ju dra lite om igår med, trots att det var en rätt kass dag egentligen haha.. Nämen allt kändes så trist och meningslöst bara, hade ingen postítiv energi alls och känns inte som nån i klassen har det riktigt längre.. :/ sjukt trist! Får bara hoppas det inte håller i sej..
 
Aja hade dom vanliga lektionerna, först spanska, sen biologi, sen musik (var väl typ den enda lite vettiga lektionen då man iaf lärde sej lite och hade lite kul), sen matte, sen lunch och sist idrott. Å alla lektioner va faktiskt rätt ruttna så behöver inte skriva om dom, förutom då möjligtvis musiken och idrotten i slutet. 
Men ah, på idrotten hade vi iallafall först typ intervallträning som jag då inte kunde va med på pga mina himla ben, fast sen va jag iaf med på styrketräningen, och sen sista typ 25 minutrarna spelade vi volleyboll. Å först va det sjukt segt för typ alla kände sej helt borta kom vi fram till (iaf jag, emma och elsa), typ som om allt var en dröm haha, skitskumt, men efter det ryckte vi upp oss lite och då blev det tillslut riktigt roligt, trots att vi inte var überseriösa direkt haha.. Sen hände det en sjukt rolig sak som gjorde oss alla TOTALT paffa, var så jävulskt roligt och udda hahahaha x'd så det förgyllde den lektionen och dagen lite iallafall, haha xD 
Menmen, sen var det vääldigt skönt när vi slutade..! Så då bytte vi om oså, och sen gick jag och elsa till ica och köpte lite matsäck till mej oså eftersom jag såklart glömt den hemma, och sen tog vi skolbussen somvanligt. 
 
Haha även om det faktiskt inte blev SÅ långt denna gången delar jag upp det i två inlägg.. ;)
HAHAHA asså min lagom normala katt igårmorse.. xd blev så jäkla förvånad när hon satt där som en liten fågel eller nåt hahahah xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback