igår - något lam skoldag men sjukligt go eftermiddag! :D

Och sen har idag då somsagt vart en sjukt bra fredag, men mest för det vart så awesome efter skolan haha ;)
Nämen skolan var rätt lam och otroligt seg idag faktiskt, och hade typ bara jobbiga lektioner :/
Började med skittråkig kemi, asså seriöst somnar typ. Fattar dessutom typ ingenting så kommer ju gå åt h*lvete med det nationella.. Jaja får la se. Menmen, sen hade vi då matteprov, trodde ändå det skulle va svårare än det var.. Var bara typ den sista som var totalt omöjlig och som jag inte tror någon fick rätt på.. Haha det var hur stor diametern skulle va på en tandkrämstub, jag fick fram 3000 mm... HHAHAHA ett tre m långt tandkrämshål... x'D
Hahaha jaja, men tyckte ändå det gick okej, och jag fick ett starkt B sa pappa, hade fel då på sista och sen missade jag en sak på en annan uppgift så fick bara halva på den, men jag är ändå nöjd! :)
Jaja hursomhelst, sen hade vi då lite rast då vi bara pratade om provet typ ofc haha, och efter det hade vi svenska då vi bara läste (och jag satt och störde mej aset på kevin som sitter å har på SÅHÄR hög skitmusik.. dööööö haha), och efter det hade vi tråkig engelska :/ 
Nåväl, efter det hade vi mat, och sen tillsist låång so-lektion.. Dock gick den rätt snabbt då vi började skriva om förintelsen, man får välja ett av fem ämnen att skriva om (jag valde "Visste ingen om folkmorden?") så det var bara å sätta igång å göra mindmap, söka i massa böcker och sen börja skriva. Kom la inte superlångt och texten blev skitdålig så får nog typ göra om hela på måndag känner jag.. *perfektionist* haha.. ;) 
Men sen va det riktigt gött när Andreas släppte oss och vi var fria haha x) Fick ju dock somvanligt vänta på bussen en halvtimma men den spenderade vi vid cafét och spelade massa quizkampen ;P
Och sen vid kvart över kom bussen, och sen åkte vi till ölmstad as usual och hoppade på lillabussen (den va sjukt jobbig att vara i somvanligt när småbarnen är med -.- okej jag älskar barn men INTE barn i låg och mellanstadieåldern.. ;S) aja, hade ju elsa iaf!
Å sen hoppade jag av och kom ut i friska luften, sjukligt skönt!
Å sen när jag kom hem (å efter jag chillat en stund) så bestämde jag mej för att byta om till träningskläder, och sen var jag så duktig att jag begav mej ut på en löprunda! ;D Och jag tänkte bara ta en liten sväng på typ högst 2 km för jag trodde det skulle va pissjobbigt eftersom jag inte sprungit långt på typ år och dar, men faktiskt kände jag mej aspigg så när jag egentligen skulle svängt in på vår väg så fortsatte jag upp för backen och sen tog jag en sväng på typ 1.5 km så det blev tillslut en runda på typ 3.5 haha, lite random sådär ;P Haha nämen det var asgött, kände mej pigg typ hela tiden och med massa go musik i öronen klarade jag av att springa HELA vägen, t.o.m uppför den skitjobbiga sista backen som var helt snöig och isig haha.. Men där tänker jag alltid typ att, vafan här kan jag ju inte ge upp, måste springa ända hem ju! Och det funkar oftast faktiskt haha ;) 
Så det va riktigt najs! Å sen när jag kom tillbaka gick jag bort till söderväggen för det va hur fint väder som helst, och sen satte jag mej där i gräset (!!) och bara njöt av solen :D å sen gick jag in, tog på mej lite mer kläder och satte mej där ute igen ett tag och läste lite tidning åså och då kändes det verkligen som vår alltså! :D
Fast sen började det blåsa så då gick jag in igen, och sen tog jag en dusch och sen började jag skriva i träningsdagboken, att jag sprungit och sen massa mål med (fyllde lätt det a4't haha vill bli bättre och starkare på allt!) och sen gick jag väl typ upp och såg på tv och sen såg vi nåt lite halvroligt program resten av kvällen, och så åt vi minipizzor med, alltid lika underbart ;) Å sen satt jag här typ! Så det va min fredag det! :)  
 
såhär såg jag ut igår dårå..
 
haha inte riktigt lika fräsch när jag kom tillbaka efter joggingturen.. ;)
 haha ser lidande ut men var sjukt gött att solen lyste :D
  
å det tyckte nog noa med ;)
:))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback