go lite random måndag haha ;) #1

Hallå igen haha ;) Nämen sådär, nu var det inlägget färdigt haha. Bara å skriva om idag då ;) Nä ska FÖRSÖKA hålla mej någorlunda kort!
Har haft en riktigt bra måndag faktiskt, lite spontan sådär haha! Nämen skolan var la rätt go, hände lite random saker där med xd
Nämen hade först engelska, som jag trodde skulle suga för tuva skulle dela in oss i grupper och vi skulle börja arbeta om Civil rights å göra powerpoint om det osv. Å det började INTE bra då jag först skulle va med en som jag ABSOLUT inte ville va med (skulle typ vägrat haha), men sen blev jag faktiskt väldigt lycklig då jag fick jobba med simonsson istället för han är åtminstone 5000 ggr bättre än den jag skulle ha jobbat med! + att vi har jobbat typ 50 ggr innan så man har börjat vänja sej haha xD nämen så det blev faktiskt sjukt kul och otroligt flummigt, vi valde Ku Klux Klan att arbeta med och det gick bra att läsa om det men sen när vi väl skulle börja på powerpointen så gick det käpprätt åt h-vete för oss båda och jag höll på att dö av skratt där några gånger när filip skulle visa sej duktig, HAHHA folk måste trott jag fått en psykisk störning eller nåt hhahhaha xd Sjukt kul hahah. 
Aja efter den rätt flummiga lektionen så hade vi typ lika rolig kemi, fast innehållet var som vanligt inte direkt roligt men jag å elsa va rätt galna på den lektionen med hahaha xd "ofta han behöver smörja in sig?! Han ser ju inte direkt torr ut" HAHAHAH okej man ska inte skratta åt sej själv men jag sa verkligen detdär utan å tänka.. hahahah omg.. x'd Ja så den lektionen blev rättså sjukt kul den med xD 
Haha jajaa, sen efter det så var det teater i ribbahallen.. finns inget annat ord än SKUMT för att beskriva den.. asså herregud, nån blandning mellan teater och musikal om en tant på typ 50 år och hennes brevbärare på typ 30 år och deras lilla kärlekshistoria?! Asså vafan va syftet med DEN teatern liksom?! Hahaha, sjukligt roligt var det iaf (även om det nog inte var tänkt att va rolig xd) och elsa och jag höll på å kissa ner oss ett flertal gånger (särskilt när killarna nedanför oss satt och fnittrade HELA tiden som två småtjejer HAHA) så det var rätt undrhållande haha. Men otroligt skumt, somsagt. xd
Men sen när den var slut så hade vi so, då vi fortsatte skriva på våra texter om förintelsen, blev färdig i precis sista sekund och blev inte ett DUGG nöjd med den och lovar att jag inte kommer få högre än c på den asså.. Nä FY va dålig den blev, sämsta på LÄNGE asså! Blä :( Aja kommer gilla Andreas ändå, vad han än ger mej för betyg hahah xD
Åh HERRE va långt det blev, bara för jag sa att det INTE skulle bli det?! haha omg får dela upp det i två.. xd
haha glömde ju lägga upp domhär bilderna från igår på kalaset! Men titta va fina bakelser min kusin gjort :O
haha åså tog jag en bild på min fina blomma jag fick förra lördagen med! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback