Torsdagen - skolan

Å sen kom torsdagen, och det var en heeelt amazing dag faktiskt!!! :D särskilt på eftermiddagen!
Aja, men skolan var bra den med! Började dock dagen med muntliga nationella i spanska, vilket iofs kanske inte var jäätteseriöst men ändå, var hur hemskt som helst och gjorde bort mej totalt, kändes som jag inte kunde ett jäkla dugg så sänker mej säkert endast för det, haha x( Nåväl, sen hade vi väl normal biologi, å sen kom ju då musiken...! ;S Å vi blev så himla förvånade, för provet var verkligen inte alls svårt?! Visst, jag hade ett jä*la pissfel på en av låtarna då jag blandade ihop artisterna som båda gjort låten men annars tror jag det gick rätt bra faktiskt! Så det var ju en lättnad :) 
Å ja sen hade vi typ biologi igen, och då tror jag vi bara kollade på nån film eller nåt? Äh kommer inte ihåg. 
Jaja, och sen hade vi mat, och sen hade vi idrott! Å för tredje gången i rad hade vi softboll haha, inte mej emot dock! ;) Fick dock ha det på den lilla planen eftersom hela grennaskolan ockuperade dom stora planerna, men jaja det gjorde la inte så mycket. Var en sjukligt rolig och go match, behövde bara slå ett par gånger eftersom jag agerade "springpojke" (haha) åt johansson några gånger och sen så hände det så fruktansvärt många roliga saker under hela den matchen att jag la mej ner i gräset och typ grät av skratt ett flertal gånger, hahhahha x''d 
Å sen när vi spelat klart så slutade vi och sen tog vi bussen hem, fast jag åkte ju såklart till stallet :P
Såå, själva ridpasset kommer separat!
 
 
in da school
påväg till stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback