torsdagen - först fix hos elsa och sen avslutningsfest! :)

Å sen på torsdagen så vaknade vi väl vid tio nångång, och då orkade typ ingen av oss gå upp (särskilt inte jag hehe), så då låg vi och trynade där i säkert 45 min haha. Men sen steg vi af upp och gick ner och åt frukost (med oboy å chokladflingor wiiie haha :D), och sen efter  det... vet jag inte vad vi gjorde haha x) nämen jag tror att vi typ chillade mest å såg på tv å lite sånt. Men sen vid typ halv två var det iaf hög tid att göra lite mat så då stressade vi som fan ihop en iallafall väldigt god middag bestående av kyckling, pasta och tzatziki :D å sen efter det var det då dags att göra sej iordning inför avslutningsfesten! :) Så då hade vi ju ändå hyfsat gott om tid på oss, även om det blev lite stressigt i slutet.. Men vi sprang omkring mellan badrummet och elsas rum som yra höns och sminkade oss i evigheter å jag var tvungen å ta bort massa å börja om för jag inte blev nöjd och blabla.. men vi hade iaf kul, fastän vi gick omkring å klagade över hur "fula" vi var hahaha, men nädå tycker vi alla blev väldigt fina tillslut :))
Å sen då vid typ tjugo över fyra så gick vi bort till elsas mormor som skulle köra oss till bussen, å då ville hon ju ta massa bilder och så ville vi ta bilder på oss åsånt haha så blev lite stress där.. Men vi kom iaf fram i tid ;D
 
Å sen tog vi då bussen ner till gränna där vi sen samlades utanför medborgargården, där konserten skulle hållas! 
Å sen efter en stund fick vi då gå in, och sen var konserten en mycket.. speciell liten händelse.. Haha xd nämen den började asbra, det var massa grymma som uppträdde (bl.a linnea och frida p) osv, men sen efter den lilla pausen blev det mindre trevligt.. eller bara askonstigt, kändes inte som det var jag som satt där resten av konserten liksom.. nämen det började med att lärarna uppträdde och hade värsta sångnumret, å visst det var typ hysteriskt kul men ändå så jä*la pinsamt då pappa och maria typ var dom enda som sjöng och gaaah xd 
Men det skulle bli värre.. Direkt efter numret så kommer pappa in på scenen igen, står och babblar ett par minuter om "att 2004 satt min äldsta dotter i publiken å nu sitter frida där borta", å då höll jag ju på att dö.. Men det blev värre, sen börjar han sjunga.... Asså jeezus höll på å smälla av.. Värsta smörsången sjöng han och jag dog typ. x0 å sen efter så får han värsta brakapplåderna och alla står upp och tjoar och ja.. herregud. Kul att några uppskattade det iaf! xd
 
Blev aslångt igen så delar upp det!!
färdigfixad! ;)
glad tjej vid busshållplatsen! ;)
 

Kommentarer
Anonym säger:

Den klänningen var helt underbar! Var det den du köpte på Nelly? Vi måste rida snart! :*

Svar: Åh tack fina du!! Nej den köpte jag på gran canaria i vintras! Den vita jag hade på skolavslutningen va den från nelly :)Jaa det måste vi, bara att jag är borta 3½ vecka nu ju :'((( men när jag kommer hem från åland så MÅSTE vi rida!! Puss ;*
Frida'

2013-06-22 | 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback