tisdagen - bra dag i skolan å ngt stressig eftermiddag!

Åså kom tisdagen, som även det var en bra men något stressig dag! 
Men jaja, skolan var bra som vanligt, hade dom vanliga lektionerna, så alltså började vi med rätt slapp spanska, å sen so där jag tror vi redovisade..? Eller nej det gjorde vi på måndagen förresten, men det var HEMSKT!! Usch :( Aja, och sen efter so'n så hade vi då hemkunskap, som även denna gången var rätt hysteriskt kul stundtals xd
Men vi gjorde iaf vår vegetariska lasage och jag tycker den blev riktigt lyckad jag! Dom andra verkade väl gilla den med så det var la bra! ;) Sen gjorde vi även gino, vilket såg gott ut men som väl smakade sådär.. Aja dom andra efterrätterna var la rätt goda iaf! :) aja å sen satt vi där och åt tillsammans, alltid lika kul HAHAHA xd
Å sen efter vi slutat så hade vi ju vår vanliga långrast, och då gick vi somvanligt till mediateket å satte oss å glodde på film haha, och denna gång bröjade vi se hiphip hora, hahhaha xd så himla typiskt oss, men vi älskar ju typ såna filmer xd Haha så då satt vi där å kollade på den (haha var ju faktiskt rätt dramatisk å spännande!) ända tills vi började mat&bak två timmar senare ;)
Å den lektionen blev la tyvärr mindre lyckad, eller asså vi hade väl kul somvanligt (särskilt åt karin hahahha) men en 8a var med i vår grupp (som vi stör oss rätt mkt på) så det blev inte alls lika kul, plus att hon kom å typ bossade å bestämde att vi skulle ha i det&det å inte det å hällde i en jä*la massa basilika i vår tomatsås, haha. ;s 
Så den blev ju inte särskilt god, MEN sen kom räddaren i nöden, vår heeelt FANTASTISKA cheesecake vi gjorde för två veckor sen!!!! Asså SHIT va god den var, hahaha! Alla tog seriöst två gånger, så det är ju ett rätt bra betyg! ;) Så den kunde vi allt vara nöjda med åtminstone!! 
Haha så den räddade ju den lektionen lite iallafall ;)
Aja, och sen vid typ lite över tre slutade vi, och då gick jag ganska direkt till min allra sista pianolektion - kanske nångonsin. FYFAN va tragiskt det skulle va, har liksom spelat i nästan 8 år åså kanske jag måste sluta pga att Birgit ska byta jobb eller va det var :( Men så är det, känns som allt kommer ta slut nu när man börjar gymnasiet.. :'( Aja, var en bra sista lektion iaf..! 
Å sen tog jag kvart över fyra-bussen hem, och sen fick jag då cykla hem. Igen. -.- Så det var bara å börja trampa, grymt jobbigt!! 
Jaja å sen när jag kom hem blev det lite full rulle. För först skulle jag göra ett par lejonöron till suckfotot haha, och sen var jag ju tvungen å plugga massa till musiken, åså skulle jag duscha å äta å blogga osv osv.. så var fullt upp den kvällen!
Men mysig dag trots allt! :)
 väääldigt casual outfit, orkade ej bry mej den dagen..
 
vår (typ) underbara vegetariska lasagne!
i skolan, ngt schleten
haha mina vackra lejonöron jag tillverkade xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback