stockholm! #2

Men sen vid typ halv sex var det dags att dra oss tillbaka till djurgården, eftersom vi skulle träffas vid sex på gröna lund dårå :D så då var det bara att ta sej bort dit igen och vi VÄGRADE att gå igen, så med hjälp av mitt "lokalsinne", pappa och nån random så lyckades vi hitta till djurgårdsfärjan, som vi sen precis hann med, woohoo ;D å sen var det ju asgött å åka båt dit, å snabbt som fan gick det ju med! :D så då kom vi dit i tid, och sen gick vi ju in dårå, wiiie :D å första timmen gick vi typ bara omkring och spelade massa (satsade typ hur mkt som helst men INGEN av oss vann?! Gud, hatar å spela :@) å sen satt vi typ bara på en bänk å gick på toa tills vi fick gå å köpa åkband vid sju!! :D Å sen jäklar var det bara å tuta&köra, haha ;D

Å sen hade vi en superrolig kväll där med såklart massa åkande i attraktionerna (jag åkte ju dock typ bara 5 saker då jag är jordens fegis) å visst jag fick stå å kolla lite medans dom andra åkte typ insane och sånt, men jag åkte ändå typ twister vilket jag INTE ångrade då det blev typ min favorit hahaha :D å sen åkte vi såklart favoriterna kvasten och vilda musen (den sistnämnda åkte vi kanske 6-7 ggr under kvällen? Hahahahah) åså även lustiga huset (så jä*la hemskt varje gång hahaha) å sånt ;D å sen när frida&elsa åkte insane en till gång sprang jag och lollo runt och åkte vilda musen (som va typ helt ”tom” på folk då) typ tre gånger haha xD å sen blev vi även stalkade en gång under dagen av några killar då de stod i kön till vilda musen och ba; eyy, ring mej/honom, till oss då typ 1777848 ggr, och efter det så typ hängde dom efter oss å vi fick verkligen döpanik xd åså skulle jag sitta å vänta när dom andra åkte twister första gången, åså kommer dom emot mej typ å jag trodde jag skulle dö haha, fast jag typ gömde mej så dom inte såg mej xd Hahah galet. Nämen var en sjukt lyckad kväll i alla fall!!

Å sen då vid tio så var det dags att säga hejdå till grönan och till stockholm och sätta oss i bussen och åka hem! Å sen var hemresan även den helt galen,  men riktigt himla kul var den hahaha herregud.. Filip&lucas kom fram några gånger och satte sej vid oss å sa att vi och jag med mitt skratt typ var det enda som  hördes i bussen hahahah x’d å sen var typ alla lite halvgalna så ah det va riktigt kul! Å sen satt vi även och hade liite seriösa diskussioner om livet med haha ;) Nämen JÄKLAR va dom bussresorna och hela dagen gick snabbt, heeelt sjukt!! Men en så rolig resa var det verkligen, okej inte direkt som klassresan i 6an å konfaresan, men detta var liksom en annan sak å en annan känsla, så detta var riktigt awesome det med!! :D 

på färjan över till djurgården :D
 
GRÖNA LUND :D
haha ngt suddig bild påväg ut ur sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback