söndagen - slappardag med dock sjukt jobbigt zumbapass på kvällen!

Å sen kom söndagen.. å då vette fasen vad jag gjorde? xd haha nämen gjorde verkligen typ INGENTING fram till fyra, men jag antar att jag vaknade sent och sen var det ju typ pissväder så låg väl mest inne och kollade på massa beauty&the geek-avsnitt hehe. Bäst!! 
Å jaa sen gjorde jag väl nåt mer, typ nån läxa elr nåt, och sen åt jag lite och sen hade jag å emilia bestämt att vi skulle gå på zumban med, så då fick jag cykla dit, i spöregn.. Mysigt! Haha, dock kom emilia å hennes mamma å hämtade upp mej i slutet, snälla som dom är!! :D 
Aja, och sen hade vi ett JÄKLIGT svettigt och jobbigt men kul zumbapass! Var ju inte samma ledare som på tisdagar och Mie var såå mycket jobbigare enligt mej! Haha blev verkligen skitsvettig och aastrött.. Men det var bra!! ;) åså var det ju såklart kul med, roligt med lite nya låtar å nya steg åsådär med! :) 
Och jaa, sen då vid sex så var det slut (FINALLY haha), och då kom pappa och hämtade mej åså åkte vi hem!
Å sen gjorde jag la det vanliga, duschade, åt, satt vid datan och sen kollade jag ju på wallander, ett måste på söndagskvällarna ju ;D
Men ja det var la det i princip! 
bild från dagen innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback