söndagen - morsdag!

Å sen om vi ska dra jättelite om söndagen med, och det var ju då Mors dag, fast blev väl inte världens mest lyckade mors dag menmen.. haha kaos xd 
Jaja, vi gick iaf en ganska mysig promenad med lite gott fika osv, och sen åkte jag å pappa till krysset (där FRIDA stod i kassan, blev mkt glatt överraskad över å se henne ;D) å köpte lite efterrätt osv, och sen åt vi suupergod middag bestående av grillat kött, klyftpotatis, sallad å tzatziki, och ja vad gjorde jag mer den dagen? Haha, nämen gick väl ut en liten sväng å sen övade jag väl mest till musikprovet tror jag :)
Så det var väl min söndag i stort sett! Lite kaosig i början iaf men blev ändå mysig tillslut!
 
min frukostdryck, hehe ;)
middagen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback