söndagen - häng med syrran och födelsedagskalas på kvällen! :9

Och sen på söndagen sov jag väl länge då med antar jag, men sen steg jag iaf upp och umgicks med min kära syster och Micke eftersom jag inte träffat dom under hela tiden dom var här eftersom dom var på bröllop på lördagen! Eller okej träffade dom vid typ tre på natten å då stod vi å tjötade massa men då var ju alla lite borta om man säger så haha.
Så sen då typ åt vi frukost tillsammans och pratade&flummade massa, och sen efter en stund så var micke tvungen å åka hem :/ 
Å tja sen hängde jag bara med syrran och så, och sen kollade vi på bilder från kalaset hon hade i fredags utan mej (that bastard ;o) å sen gjorde vi tacos och åt innan vi var tvungna att rusa iväg då tinnas buss skulle gå om typ 30 min haha. 
Å sen skjutsade då pappa å jag in henne till stationen och kramade hejdå, och sen åkte vi först upp till stadsparken där tinna glömt sin tröja på bröllopsfesten kvällen innan, och sen åkte vi ner till city gross och handlade massa och sen åkte vi tillslut till a6 för att köpa järn"saft" till mej, eftersom jag kommit på att jag antagligten har järnbrist då jag typ har alla symptom på det :/
Aja, och sen åkte vi snabbt hem igen, och sen lämnade pappa av mej hos min moster&morbror eftersom vi skulle fira min morbror som fyllde år!
Så då blev det ett mysigt litet kalas där med kussarna och mostrar&morbröder och PRECIS som alltid satt vi i glasverandan och åt den sedervanliga rabarberpajen som är obligatorisk när micke fyller år haha. Å sen var det massa andra tårtor å kakor åsånt med ;)
Å sen satt vi där och hade det lika kul och trevligt som vanligt och sen tillslut så såg vi på min andra moster&morbrors typ 146380 bilder från madeira som jag redan sett, så då blev det tyvärr så tråkigt att jag somnade i soffan och sov tills vi skulle åka hem xD
Men det var en mycket trevlig kväll iallafall, haha ;D
 
en av alla typ tusen bilder jag tog i bilen... okej jag vet det enda jag tar bilder på är mej själv, ska fan skärpa mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback