Sista natten med gänget på Skara sommarland! :D

Å sen vid typ kvart över ett kom lollo å dom andra å hämtade upp mej, och sen fick vi race'a ner till gränna - vilket inte behövdes då vi fick sitta inne i skolan med dom andra som skulle med i typ 40 min och vänta på den jäkla bussen som typ hade missuppfattat tiden -.-
Aja, sen åkte vi iaf iväg dårå! :D plockade upp några i huskvarna och sen åkte vi raka vägen till skara :) å bussresan var rolig och rätt skön, sov typ en timma eller nåt.
Å sen vid typ lite över fyra kom vi då fram och fick gå in! :D 
å när vi kom in så gick vi typ först och lämnade våra väskor och sånt, och sen gick vi ganska direkt till själva nöjespark-delen! Å sen var vi väl där i typ 1-2 timmar och åkte massa roliga bergochdal-banor (hann dock bara med typ 3 st då det var såna FRUKTANSVÄRDA köer x0), och sen vid typ sex gick vi och åt, där var nog kön värst för där fick vi stå och vänta i typ 40 min seriöst ;o aja, såg iaf våra drömkillar där för första gången den kvällen, mer om det senare ;)
 
Aja, och sen när vi ätit så skulle vi samlas vid entren för att bara kolla av läget typ, och efter det så gick vi till vattendelen. Så då gick vi till omklädningsrummet där dom andra bytte om, dock inte jag pga lite saker höhö + att det typ var svinkallt, så var inte superledsen att jag missade det ändå ;)
MEN dom andra kom iaf på den briljanta idén att jag kunde åka en av grejerna,då man typ sitter i en båt nerför en asrolig rutschkana typ, utan att bli blöt :D så den åkte vi typ 7 ggr haha åså typ tävlade vi och massa sånt, och sen satt jag och typ vaktade väskorna och höll på med mobilen medans dom andra åkte lite andra grejer.
Å sen efter kanske en timma så gick dom upp och då gick vi till ett ställe och köpte baconchips och sockervadd som vi sen satte oss och gottade oss med ;)
Å sen gick vi till nöjesparken igen och typ åkte tranan å nåt mer, och sen sista timman så gick vi och typ spelade massa på chokladhjulen, och LOLLO VANN den lilla grisen ;) haha nämen det var ju såklart kul men jag blev sur för att jag ÅTERIGEN för andra gången den veckan hade slösat bort massa pengar åt ingenting :@ morr.. å ah, sen gick vi typ bara runt lite, och sen när vattenlandet och nöjesdelen stängde vid tio så hittade vi ett bord utanför ett kafé, där vi slog oss ner TROTS att det var typ minusgrader ute, nämen JÄKLAR va kallt det var, höll typ på å dö. Men ärligt talat var det rätt värt, för under tiden vi satt där så satt våra drömkillar vi spanat in (vi hade sett dom innan, dom är från jkpg) vid bordet bredvid, och sen gick dom även förbi typ 4 gånger och omg då höll jag på å dö... Haha säger inget mer xd nämen kan säga att jag nog blev lite kär den kvällen.. HERREGUUD va snygg han var.. Haha jaja! 
 
Och sen när vi då suttit där i typ över en timma och snackat, flummat, spanat och frusit och klockan var typ halv tolv, så kände vi att det var dags att börja gå och kolla vad som hände i tälten längre bort, så då gick vi dit och där var det ju värsta discot och vi hade tänkt att dansa men det blev inte så.. :/ lite surt faktiskt, menmen. Blev iaf lite trött och sur efter det och det var nog dom andra så först gick vi bara en sväng och sen gick vi tillbaka till tältet men när ingen ville dansa då heller så gick vi och typ satte oss på en bänk och surade tills vi typ gick och hämtade våra väskor och gick till bussen, hahaha. Så det kanske inte slutade överdrivet bra, men jag tycker ändå att dagen/kvällen överlag var riktigt bra trots att vädret var vääldigt kallt osv. 
MEN jag fick se min drömprins så därför var jag väl ändå rätt nöjd när vi satte oss i bussen ;)) 
Å ja sen var väl bussresan kanske inte helt fruktansvärt rolig eftersom jag trodde att jag skulle sova under hela resan men näpp, jag kunde bara sova lite emellanåt eftersom bussen typ kändes lika kall som utomhus.. eller så hade jag typ blivit nerfrusen under kvällen, men det gick verkligen inte å slappna av, satt typ å hackade tänder hela resan ;/
Aja, väl framme i gränna klockan typ tre på natten, hämtade fridas pappa upp oss och sen tog det en bra stund hem eftersom det var vätternrundan och hela vägen var heelt ockuperad av tusentals cyklister -.- haha aja var lite kul ändå.
Och sen när man kom hem var det RÄTT gött å få sova kan jag säga!! ;)
eh ja.. enda bilden jag tog under kvällen? SÅ JÄKLA KASS!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback