onsdagen - slapp&rolig skoldag med suckfoto, HLR och lilatanten-lektion ;)

Tjohej :D har haft en mycket bra helg å har gjort lite olika saker! Men hinner nog inte skriva om det nu, tänkte publicera inläggen om onsdagen å torsdagen först å sen hinner jag förhoppningsvis med fredagen med :) Men börjar med onsdagen dårå!
 
Å sen det var en AWESOME dag!! :D eller okej skolan var väl sådär stundtals å jag var helt brutalt trött på allt å alla ibland, men den började ju grymt! 
Eller ja först hade vi rättså normal bild, men då skrev bara jag å elsa en typ analys av vår fina snigelplansch haha. Å sen då på eget arbete så var det typ 1½ timme tills vi skulle ta suckfotot, så då var det hög tid för alla å fixa iordning sej å allt omkring! 
Så då sprang först jag, maria, lucas å kevin runt över hela skolan för att leta efter en micro att poppa popcorn i (maria skulle va popcornförsäljare), och sen gick vi ner till nån och frågade om hon kunde öppna till hemkunskapssalarna, å det kunde hon! Så medans jag å maria stod å fixade popcornen så sprang kevin&lucas runt å snokade efter grädde som dom sen hittade, å sen hittade jag lite hallon med, haha. 
Å sen gick vi tillbaka till bildsalen med händerna fulla av popcornskålar, och sen började vi göra iordning oss dårå! :D så sen sprang typ 18 personer runt som yra höns och bytte om, fixade hår, fixade smink osv osv, och det var ju gaanska mycket att göra eftersom vårt tema ju va cirkus å vi verkligen ville att alla skulle bli bra liksom! 
Å jag såg la ut som nåt slags lejon sen när elsa sminkat mej å frida&lollo tuperat hår, å sen fick jag ju låna lollos URsnygga gula clownbyxor å fridas gula stickade tröja ;P
haha, och sen vid typ kvart över tio så var det dags att gå upp dårå, och HERREGUD va folket i klassrummen stirrade när vi kom där, en hel klass som såg ut som en jädra cirkus liksom hahhahah xd har aldrig känt mej så utstirrad.. xd Haha nåväl, och sen fick vi stå å vänta i typ 20 min tills det var vår tur att fotograferas! 
 
Men sen kom vi in dit tillslut, och då var det ju ett jäkla massa fix & krångel med uppställningen å hur skylten skulle va osv, och sen skulle det ju tajma när kevin kastade pajen på jona åsånt med haha, och jaa.. Kerstin tog en bild med filips iphone och där såg det ju rätt förjävligt ut, pga skylten som va alldeles för stor och typ skymde allt osv, men däremot var ju allas utklädnader asbra, + att texten ju var rätt bra så jag tror nog att det blev helt okej ändå, när alla var med på bilden och så vidare! Så det är bara å hoppas!
Men ja, och sen var det bara ut igen och sen gå ner till idrotten för å skölja bort allt smink åså, och det tog ju sin lilla tid, haha ;) Men efter det så gick vi upp till engelskan då vi kollade på film å åt massa popcorn, och sen efter det skulle vi ju haft idrott, men vi skulle ha hjärt&lungräddning istället, så då gick vi bort till ribbasalen och hade det. Och HERREGUD, var bland det roligaste&flummigaste på länge, asså HAHAHAHHA vi höll på å dö, typ när alla skulle göra kompressioner på sina dockor samtidigt.. x'd eller när kvinnan på videon sa vad man skulle ropa, asså jeeezus va vi skrattade x''d hhahahahaha bästa på länge! Haha ja åså var det ju faktiskt rätt nyttigt å veta allt det med ;P 

Men ja, och efter det så hade vi svenska och det hade vi med lila tanten. Hjälp. Hon sa "frida lilla, är du här?" och fjäskade typ aset somvanligt, jag höll på å dö. Haahahahhahah åså var resten av lektionen KAOS med, men det var rätt underbart x'd hon sa bland annat att hon tyckte att lucas tofflor var mycket fula, hahhahaha. En helt vanlig lektion med lila helt enkelt! ;) Aja, sen slutade vi iaf å då åkte ju jag till emilia as usual! :)

skriver om det i annat inlägg!

 
haha snyggaste outfiten!!
 
hehe yepp, såhär snygg var man som lejon dårå, haha.
elsas snygga målning ;D
haha å sen normalsminkad igen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback