måndagen - solande, planerande och ridning med ella :D

Och sen kom då måndagen och då gjorde jag typ ingenting haha. Iallafall inte först.
Men jag typ steg upp, åt frukost ute, la mej ute i solstolen och låg sen där i typ 5 timmar hahaha. Nämen jag satt där och läste och lyssnade på radio men framförallt satt jag och planerade med tjejorna inför morgondagen då vi skulle hitta på nånting eftersom vi sen knappt kommer kunna ses på hela sommaren.. :( 
Så då planerade vi typ hur mycket som helst, så känns som jag bara satt med näsan i mobilen så vet inte hur mycket solbränd jag blev.. ;) Jaja var ju trevligt ändå :D
Och sen efter ett tag gick jag in och gjorde nudlar och chicken nuggets, lika nyttig som vanligt är jag!
Å tjaa sen kom la typ mamma hem, och sen så gick jag la kanske ut en sväng till eller nåt, och sen vid sju så tog jag moppen ner till ella eftersom vi bestämt att vi skulle rida den kvällen :D våra planer ändrades dock något då lena stod färdig att rida precis när jag kom ner haha, så vi fick helt enkelt nöja oss med en häst den dagen ;)
Menmen, först stod vi iallafall och gosade med ellas och hennes familjs nya valp, och jag höll seriöst på å smälla av när jag såg den. Asså det var typ bland det sötaste jag sett, såg exakt ut som ett litet gosedjur (och exakt som en rävunge!!) med världens kortaste ben hahaha. Så fruktansvärt gullig, ville bara kidnappa henne!! ;)
Haha nåväl, och sen efter vi gullat med henne ett bra tag så gick vi tillslut och hämtade Majken från hagen, och sen gick vi in i stallet och gjorde iordning henne medans vi stod och babblade på om allt som hänt sen sist ;)
Å sen red vi då iväg, och ella började rida :) Å vi gick till bunn ungefär, och det var så jäkla sjukt för det är typ 3-4 km dit enkel väg men det gick verkligen SÅHÄR snabbt?! :O Haha vi pratar alldeles för mycket xD Nämen händer ju så mycket hela tiden så måste ju catcha upp rejält när vi väl ses ;)) 
Å sen när vi då kommit halvvägs så fick jag hoppa upp å rida hem :) 
Så det var ju en väldigt fridfull ridtur haha, men det var så trevligt så! :D 
Och sen när vi kom tillbaka till stallet satte vi in majken i boxen och sen satte vi oss och pratade ännu mer i typ.. en halvtimme kanske? xD 
Å sen slutligen så sa vi ett sorgligt farväl haha, och sen åkte jag hem med min finfina lilla moppe!! :D 
Å sen när jag kom hem tror jag vi typ åt nånting och sen såg jag väl på tv å satt vid datan typ :))
asså titta bara på henne?! ser exakt ut som en liten rävunge haha :D ååh så förbannat söt!! dålig bild dock, får ta mer bilder nästa gång!

Kommentarer
Majs säger:

SV: HAHAHAHAH MUUUUUUMIN xD
Fick en kommentar om att jag liknade dig på bilden jag la upp ;*

2013-06-20 | 08:37:27
Bloggadress: http://www.berryblighter.devote.se
Majs säger:

Fint namn jag kom på va? FREDUARDO xDDD

2013-06-20 | 08:38:08
Bloggadress: http://www.berryblighter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback