måndagen - bra dag i skolan å efteråt shopping med elsa! :)

Å sen kom då måndagen - första dagen på sista riktiga skolveckan - och det var en bra dag! Skolan var väl rätt bra, var ute på matten (som var biologi) så gick runt å kollade på massa växter å träd åsånt och sen kollade vi även in TVÅ himla kyrkogårdar av nån mkt konstig anledning? xd Vilket dessutom gjorde att vi kom typ 10 min försent till handledartiden haha, men jaja. Det var iaf mycket flummigt å höjdpunkten var när Johansson satt på ett staket, förlorade balansen och brakade rakt ner med huvudet före i en jäkla buske i nåns trädgård, och pappa fick knappt upp honom... asså trodde jag skulle dö x''d HAHHAHAH. 
Jaja och sen på handledartiden satt vi bara å fixade till suckfotot, gjorde hatt till frida å sen satt jag och lucas å målade bokstäverna MU (haha) till skylten å det blev lite kaos där med hahahah men det löste sej ;))
Å sen efter vi slutat så tog jag och elsa bussen in till stan, eftersom vi planerat att gå en sväng på a6 för att köpa lite diverse saker (jag var ju på jakt efter skolavslutningsklänning, bikini och skor), vi hittade dock typ INGENTING?! Aja, åt åtminstone typ jordens godaste mat på soya, ÅÅÅH! <3 
Men jaja, sen kom iaf kajsa å joinade oss så då sprang vi omkring å flummade på åhlens, och sen efter det så åkte dom hem men jag bestämde mej för å ta bussen ner till stan eftersom jag KRÄVDE att jag skulle hitta en klänning där för jag redan då hade fått lite smått panik. Hittade jag nån klänning där? NÄPP. GAAAAAH jag dör!!!!!! Eller okej fanns väl typ 2 st OKEJ, men det ska fan inte va en OKEJ klänning man bär på 9ans avslutning!!!! :( Jaja så nu är det bara å beställa en å hoppas att den passar, alternativt att hitta en i stockholm. 
Men anyway, sprang iaf runt som en dåre på stan å provade massa köänningar på once å b.young, men antingen satt dom för dåligt eller så var dom för dyra :(( Å i dom andra affärerna fanns det typ INGA klänningar, FATTAR INTE?! Jaja, hann faktiskt iaf gå in på intersport innan jag skulle ta bussen hem, å köpa ett par MYCKET efterlängtade converse!!!!! WEEEHOOO :DD Så nu har jag finally ett par!! Vita blev det, classic ;) Lätt å matcha åså ju, så bästa färgen typ enligt mej! Snygga med ju ;) Nämen så då var jag ju inte HELT missnöjd sen när jag satte mej på bussen hem! 
Eller ja, åkte till kaxholmen där mamma plockade upp mej å sen åkte vi hem! 
 
outfiten!
asså denna klänningen... HELT jäkla magisk.... dock jättedyr och ser mer ut som en brudtärneklänning.. men när min syster gifter sej, då jäklar!!! ;)

Kommentarer
Ella :))) säger:

Ska din sytster gifta sig??? Eller va de bara "i framtiden" :)<3

Svar: Hehe, nejdå inte inom den närmsta framtiden åtminstone! ;P Fast nångång blir det ju (micke är ju trots allt rätt gammal ;P), hehe! ;D <3
Frida'

2013-06-01 | 13:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback