Lördagen - fruktansvärt meningslös dag hahaha

Tjollahopp allihopa :D kom på att jag glömde skriva nåt igår innan jag publicerade alla inläggen (förmodar btw att INGEN orkade läsa dom hahahah), men HEJ iaf! :D
Skönt, nu är jag iaf klar med den veckan, funderar på å ta lite sommarlov från bloggen nu... Hmm, eftersom jag kommer vara borta typ 3/4 av sommaren så KANSKE det är en bra idé ;) frågan är bara om jag klarar det..?
Nåväl får väl se, men kan ju bara dra lite om dom senaste dagarna iaf som ISÅFALL ett litet avslut innan sommaruppehållet! (åker ju nämligen till hälleforsnäs med elsa å co till MIDSOMMAR redan imån :D :D)
Såå.. vad har jag gjort efter skolavslutningen och det..?
Haha jo till och börja med så sov jag till HALV FYRA på lördagen. Asså HAHHAHAHAH jag bara undrar HUR det är möjligt att sova så länge?!?! Oh my fucking god. Hahahah så där sov jag nog igen allt jag missat under typ hela denna terminen! xd Haha men var så jääkla ruttet å vakna då å känna att verkligen typ HELA dagen hade gått x0
så sen vet jag faktiskt inte vad jag gjorde resten av "dagen".. Typ "åt frukost" haha, och sen typ kollade på Mean girls och sen gick ut en sväng och sen åt mat och sen kollade på tv och satt vid datan. VÄRT!!! Haha var nog den mest meningslösa dagen i mitt liv tror jag. 
Ok gjorde säkert nåt mer men säkert inget nämnvärt! ;)
 
fantastisk osminkad bild jag tog den dagen.......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback