igår - go studiedag med snowracer, MASSA cupcakes och tv! :)

Å sen igår var det ju studiedag dårå, vilket var grymt skönt, även om jag ägnade typ halva dagen till å baka alla dessa förbannade cupcakes -.-
Haha nämen ah, hann med lite mer saker iaf! ;) Å det var faktiskt väldigt bra att jag la mej så tidigt dagen innan, eftersom jag då vaknade upp pigg och glad vid typ nio istället för typ elva som jag brukar! ;)
Dock så tog jag det vääldigt lugnt sen, först gjorde jag värsta goda frukosten med hallonsmoothie och rostad macka osv, och efter det såg jag på tv och lite så en bra stund. 
Å sen vid typ elva nånting tog jag mej iaf i kragen och gick och gjorde en "att göra-lista", som jag typ alltid gör, så det blev vääldigt många punkter, hann dock med typ hälften :/ Aja det första jag gjorde va å städa upp lite i mitt rum och bädda åsådär. Å efter jag gjort det så tog jag på mej massa kläder och sen gick jag ut i det superfina vädret! Å bara för jag var för lat för att gå en promenad, så gick jag då för typ 45647e gången upp på kullen och åkte snowracer haha xD har gjort det så mycket nu så jag nästan börjat tröttna.. ;) Nämen det var rätt kul, men åkte bara typ 4-5 åk eller nåt å sen tog jag massa bilder åså :)
Å efter det kom mamma hem, och sen efter jag pratat lite med henne så tog jag med mej ett äpple och sen gick jag ut och hämtade sparken och sen "sparkade" (hahah FY va töntigt) jag iväg till hästarna haha ;)
Å när jag kom dit blev det lite kaos för ALLA tre blev ju som galna när dom såg äpplet så tillslut typ slängde jag äppelbitarna på marken så fick dom leta lite haha xd
Aja, sen gick jag tillbaka hem, och sen var det dags å börja med cupcakesen, eftersom jag visste att det skulle ta lååång tid.. Så det var bara å sätta igång, och tjaa, kan ju säga att allt som allt, med pauser och gräddning och så, så tog det väl typ 3 timmar eller nåt..! Asså FY va jobbigt det va, va typ inte alls kul när man skulle göra så enormt många (blev typ 37 st) och man var så stressad.. Så nä va mest jobbigt. Men som tur va tog mamma berget med disk som blev över haha, å så får jag ju betalt som sagt :) Aja dom blev iaf rätt goda och fina, så får hoppas både mammas&pappas kollegor blir nöjda ;)
Iaf hann jag prata med syrran medans dom var i ugnen, har inte pratat med henne sen grancan så var väldigt kul å prata med henne igen! :)
Anyway, sen då typ vid halv sex eller när jag nu var färdig med cupcakesen, så typ chillade jag en stund och sen åt vi mat, och sen gick jag upp å satt lite vid datan och sen satt jag vid teven hela kvällen bara för det är såna grymma program på onsdagar! :D
Men det blev ändå en rätt skön studiedag, trots att cupcakesbakandet mest var ansträngande.. ;)
frukosten!
sen tog jag massa egobilder där uppe med.. haha
..och massa oseriösa bilder oxå, haha.
:)
vid dammen, kolla himlen! :O
vintern kan va jäkligt fin ändå!
 
å så tog jag maaaaasssa mer bilder, men dom kommer en annan dag, och även inlägget om idag kommer en annan dag, typ imån!
Men ha det bäst så hörs vi hörrni!
Puss :*
 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:
Ne Lollo mådde typ inte bra och jag ville inte åka in "själv"... xD <33

2013-01-24 | 22:00:58
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback