Gårdagen!

Hellu allihopa! :) Hoppas ni haft en fin fredag och en fin kväll! 
Jag har haft en bra och vääldigt normal fredag haha, och nu sitter jag här, en än gång.. Börjar seriöst tröttna på dehär nu, när man va mindre gjorde man alltid saker typ på fredagar?! Borde fan va tvärt om ju..! Menmen, forever alone som jag är sitter jag här och ugglar, som vanligt ;P Nädå ska inte klaga, är ju rätt mysigt, men känner för å hitta på nåt snart alltså! 
Wellwell, nog om det! Hann ju aldrig skriva om gårdagen, så tänkte ta det nu som jag brukar innan vi tar lite om dagen :P

Å igår var en riktigt bra dag! :) Började ju med spanska, som var rätt okej. Å efter det var det biologi, som oxå var rätt okej och normal typ, och sen hade vi musik, som var KAOS hahahah xd Asså gud, vår grupp alltså.. Kommer inte överens överhuvudtaget, alla skriker på varandra, spelar när man pratar, SÄTTER TEJP I HÅRET på en (jackson!!) osv, men kul har vi iaf! xD Nämen hela gårdagens lektion gick typ ut på att försöka hitta tonarten linnea sjunger i, och tillslut när vi iaf trodde vi hittat den så fick vi ändra alla ackord och allt bara för det skulle stämma, asså sjukt jobbigt! x0 (å sen blev det typ ändå inte rätt tror jag, haha xd) Så vi hann knappt spela igenom den, och sen tyckte tydligen markus den var skittråkig så nu måste vi på nåt sätt göra den mycket roligare oxå.. ÅHH!! Haha jaja tur att vi har kul iaf, som sagt! xD
Anyway, sen när den lektionen tog slut så hade vi matte, då pappa typ tvingade mej, linnea&frida att va med i en himla mattetävling, och vi ville liksom inte, men tänkte typ; äh, men hur svårt kan det va liksom? Å kan bara säga att FYF*N va svårt det var!!! :O Fattade typ NADA och gissade på typ 95% av alla frågor, haha.. Nämen va skitsvårt verkligen!
Men jaja, sen efter det hann vi typ göra ett tal om ens det, och sen gick vi på lunch!
Å sen sist hade vi ju idrott dårå, men eftersom min gympakläder låg inlåsta i det andra skåpet, och jag hade JÄVULSKT ont i BÅDA mina knän (av nån anledning, hade ju det i höstas men sen blev det bättre, men nu har det tydligen kommit tillbaka.. -.-) så avstod jag från idrotten. Vilket jag dock INTE skulle gjort insåg jag, då jag istället fick sitta instängd i omklädningsrummet med en NÅGOT jobbig person (nämner inga namn och får VERKLIGEN hoppas att hen inte läser min blogg, höhö..) som höll på att reta gallfeber på mej med allt sitt jä*la babbel då jag försökte göra läxor! GAAAH blir galen på såna personer..! :@@
Jaja skitsamma, efter det var det iaf en lättnad när vi slutade för dagen och kunde ta bussen hem! Fast jag åkte ju som vanligt till stallet dårå :)
 
Delar upp det på två igen för det blev så JÄKLA långt!! -.-
lite bilder jag tog påväg till stallet! :)
fiint! :)
 
 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Asså jag känner exakt likadant! Sitter hemma och gör absolut ingenting varenda helg.... Vilket liv alltså... När det blir vår MÅSTE vi hitta på nåt typ varje helg och åka runt med mopparna så man kommer hemifrån nån gång... Får typ ångest.. Haha nä jag överdriver kanske lite men asså hur kul är det att sitta hemma och typ kolla på tv med familjen varenda helg!? Haha nä men det måste vi ändra på tycker jag... Haha Puss :*

2013-01-26 | 12:05:26
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback