feelings are like waves. you can't stop them from coming, but you can choose which one to surf.

Hallå allihopa! :) Började ju somsagt på detta igårkväll, så låtsas att det är tisdag nu, okej? ;) Hörs snart!
 
Idag har vart en helt okej tisdag, kanske inte den bästa men inte den sämsta heller! Men jaa, har haft dom vanliga tisdagslektionerna, först spanska som la va okej, sen so där jag på riktigt typ somnade för jag var så JÄ*LA trött, men vi pratade bara om andra världskriget och såg nån film om hitler.. Jaja, sen hade vi ju då syslöjd, och denna gången började vi "på riktigt" dårå :) å vi hann bara kolla igenom en "inspirationslåda" lite granna, innan vi kom på vad vi ville göra, nämligen pyjamasshorts! :) Så då satte vi (jag&elsa alltså) igång rätt direkt med att först planera då, sen skissa, ta mått, bestämma tyger osv, och sen efter vi ätit lunch så satte vi igång med å klippa ut delarna till dom dårå! 
Hann dock bara klippa ut 2 av 4 delar, men tycker ändå vi kom helt okej långt!
Så mina kommer bli typ gråmelerade med rosa sömmar, fickor och sidenband att knyta med, och sen ett rosa hjärta på sidan! Hoppas verkligen dom blir bra nu så jag kan använda dom!
Jaja nog om det :)

Sen efter vi då haft över 2 timmar slöjd, så hade vi då den vanliga långrasten, då vi typ som vanligt bara satt i mediateket och kollade på lite roliga saker, bl.a kontoret och how i met your mother :D
Å jaa, sen efter det hade vi mat&bak dårå, och blev sjukt pissed off (ett uttryck som användes ett flertal ggr igår haha) då det kommit massa nya små jobbiga och kaxoga 7or och 8or -.- Så bara för dom kom har stämningen blivit helt annorlunda och man kunde inte ha lika roligt som vanligt liksom :(
Menmen, var helt okej ändå då vi ju hade roligt vi i gänget medans vi bakade pizza och semmelbullar! :)
Å dessutom blev pizzan AMAZING och bullarna blev rätt bra dom med, trots att vi åt dom "torra" denna gången (ska fylla dom nästa vecka) ;)
Så blev helt okej ändå! 
 
Och efter det slutade vi ju då. Å sen vart det och skynda sej som vanligt, eftersom jag skulle till pianot, eftersom det va 2 veckor sen sist. 
Å det var rätt kul på pianot denna gången, läxorna gick hyfsat och jag fick ett par roliga&bra låtar i läxa :)
Men aja, och sen vips hade det gått en timma, och det var dags att gå upp till bussen. Och påväg dit hörde jag nån ropa på mej, och då var det emilia som var påväg till bussen eftersom hon vart på läxhjälp på skolan!
Så då var det ju kul att man fick lite sällskap i bussen som man kunde snacka med! ;) (+ att vi fick sitta bredvid varann denna gången ;))
Å sen hoppade hon av i stamseryd dårå, och jag åkte vidare till ölmstad där mamma väntade. Men eftersom jag SÅKLART glömt mina jädra ridskor hos emilia i måndags, så övertalade jag mamma att åka via alboga och hämta dom, så då åkte vi och plockade upp emilia på vägen, och sen hämtade jag skorna och sa hejdå till emilia, och sen åkte vi hem :)
Å sen när jag kom hem så värmde jag pizzan som blivit över sen hemkunskapen och gjorde sallad, och sen typ såg jag lite på tv.. och somnade såklart och sov i typ 45 min OCH MISSADE FARMEN..!!! Å så arg, lessen och förbannad har jag inte känt mej på LÄNGE kan jag säga..! Eller jo det har jag ju iofs, men nu kom typ allt ut på en gång, för en sån liten skitsak? Asså.. jaja antar bägaren rann över lite där.. Menmen, sen daskade jag upp mej och sen kollade jag på farmen på tv4play och sen satt jag typ vid datan resten av kvällen ;)
fjortisbild på hur jag såg ut igår! ;)
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback