bra första skoldag trots allt!

Hallå allihopa! :) Har nu klarat av första skoldagen och var som vanligt inte så farligt som man jämt tror, utan den var helt okej. Hade rätt vanliga lektioner som dock var vääldigt slappa å gjorde knappt nånting, så det va ju gött ;) Sen var det ju inte helt fel å träffa bästisarna och snacka massa med dom eftersom vi inte sett varann på över två veckor! Å så var det ju kul å se dom andra med. Å dessutom var det pizza så dagen var rätt bra ändå ;) Sen här hemma har jag druckit varm choklad och sett på En idiot på resa, han reser nu med en dvärg å vet inte när jag skrattat så mycket? Höll på å dö av skratt ett flertal gånger och fick tårar i ögonen HAHHAHA, asså BÄSTA serien nånsin (förutom gg då), haha :'D Sen har jag även ägnat hela kvällen till å baka cupcakes med mitt nya cupcakes-set, yummie :D 
Men ah, inte jättemycket mer å säga om dagen, för har lite bråttom nu eftersom jag tänkte publicera inlägget om dagarna efter jul, som jag aldrig hann göra, och sen fixa lite med grancan-bilderna med, och allt detta på 20 min innan farmen börjar, hehe (never gonna happen).. 
Nämen ah får se hur mkt jag hinner, men annars får det bli mer imån för ikväll ska jag åka å hämta en laddare från kära Allis, som jag inte sett på jag vet inte hur länge, och sen blir det tv för hela slanten ;)
lagom snygg bild jag tog i förrgår natt på flygplatsen kl halv två på natten, lagom sliten.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback