todayyy :)

Ojdå, ser nu att jag aldrig kommer hinna skriva om igår och idag (om jag ska kunna gå i säng i någorlunda vettig tid ikväll iaf), så vi tar bara lite om dagen, som har vart en mycket bra dag även den! :)
Började med spanska, som var rätt kul då vi först kollade på typ jordens mest failade spanska program/serie Extra, asså guuud dom skådespelarna.. x'd så dåligt så det blir hysteriskt kul xdd haha, och sen typ bara läste vi lite i textboken åså, så var rätt chill ändå! ;)
Sen hade vi biologi, var dock bara där en halvtimme ca då jag&Linnea sen hade nationella engelska prov- tala. Och FYFAAN va dåligt det gick!!! Asså nästan skrattretande hur dålig jag var, tror nog jag aldrig känt mej sämre.. asså först&främst förstod jag typ inte frågorna, så svarade typ huur konstigt som helst, sen kom jag inte på vad olika ord hette, fick blackout, kom inte på saker att säga, förklarade skitdåligt osv. Och så sitter Linnea där (hon tyckte dock det oxå gick skitdåligt) och typ säger massa smarta saker på bra engelska osv, och jag vill bara sätta mej ner och dö typ haha :( Nämen HATAR verkligen att prata på engelska, och så var jag så JÄKLA stressad och ah.. nä usch, så vettefan om jag får behålla mitt B, kommer iaf neverever få A, som tuva sa att jag kunde få om jag typ "ansträngde mej ännu mer". Yeah right efter detta kommer jag fan ha typ E :((( Så usch det var hemskt!!
Men skitsamma, det är inget å göra åt!
 
Efter det hade vi iaf musik, vilket piggade upp väldans mycket!! :) Har börjat på Rockens historia och även blues nu, så började spela en blueslåt på gitarr idag, och det gick faktiskt väldigt bra och va riktigt kul! (haha var faktiskt rätt coolt när alla typ 18 elever spelade exakt samma ackord samtidigt, rätt snyggt faktiskt!) Å jag fick t.o.m lite privatundervisning av Marcus när jag fick sitta längst fram och spela på hans gitarr med förstärkare, ouuuh haha ;D nämen det va kul, fick lära mej lite nya ackord och hur man spelar för att nå a-nivån! :) Dock kommer jag spela piano i detta området tyckte Marcus då det är större chans att jag får högre betyg, men kul å spela gitarr en gång iaf! :))
Nåväl, sen efter det hade vi matte som va helt okej, och sen var det mat! :P
Å sen efter lunchen så hade vi ju då idrott sista lektionen och det var en helt awesome idrottslektion! :D För efter mördarlektionen igår (berättar mer om det sen) så fick vi göra nåt lite mer slappt idag, så då spelade vi tennis hela lektionen :D å det va så kul! eller i början gick det skit haha, när vi typ bara slö-spelade lite, men sen satte vi igång med lite övningar osv, och efter det gick det betydligt bättre! :D Och sen var det verkligen ASKUL när vi först spelade dubbel (jag&elsa mot frida&lollo hehe) och sen när jag, elsa och emma spelade, då en stod och fick serva hela tiden mot dom andra två, fast man ändå spelade som vanligt liksom, med samma regler osv. För då stod Karel och pushade oss och sa hur man skulle göra osv, och sen va det skitkul när man va ensam för då vann man hela tiden haha, av nån anledning? Nämen så det var en riktigt grym lektion och avslutning på skoldagen! :D
Å sen slutade vi då, och sen skulle vi ta 101an hem, så då gick frida, lollo&elsa ner till hamnen, medans jag gick med Linnea bara för hon skulle till ica och mutade mej med att jag skulle få godis av henne, och det tackar man ju INTE nej till! haha ;D så då gick vi och flummade runt både på ica&coop och jag fick massa godis som födelsedagspresent hehe :D och sen gick vi bort till busshållplatsen och sen hoppade vi på bussen och sen hade vi en mycket trevlig&rolig bussresa hem, fast jag skulle till stallet då som vanligt ;) 
skriver om ridningen i ett annat inlägg!
dagens outfit! :)
och så dagens "facelook" såattsäga ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback