tisdagen!

Hejsvejs allihopa! :)
Okej jag vet att det är otroligt dålig uppdatering nu på bloggen men är så sjukt trött på kvällarna så orkar typ aldrig blogga och ligger bara och kollar på tv i flera timmar.. Nu går det dock inget bra på tv så tänkte jag kunde skriva ett par inlägg om dom senaste dagarna, som vart riktigt bra! Imån kommer dock bli bäst då jag&bästa tjejorna ska först in till stan, sen bowla på kvällen och sen åka hem till Lollo efteråt! Åhh kommer äga så, var sjuuukt längesen vi gjorde nåt sånt nu alltså!!
 
Men nog om det nu, tänkte att jag börjar berätta bakifrån så vi börjar med tisdagen! :)
Och den var en väldigt bra&go dag tycker jag! 
Hade dom vanliga lektionerna på morgonen, alltså först spanska som la var helt okej, och sen so som väl va sådär.. eller asså ja, vi har fått en ny lärarstudent som ska va här i typ några veckor, och han ska då lära oss om andra världskriget och förintelsen och så, och grejen är att han är rätt bra&intressant att lyssna på, dock kan man typ inte koncentrera sej ett skit på vad han säger då han stammar (ganska grovt) så det blir sjuukt jobbigt att lyssna på x0 å alla typ mobbar honom för det med, stackarn haha :( men man kan typ inte låta bli å tycka det är lite kul haha, men nä jag vet att jag är elak så måste sluta med det..! Men iaf är det sjukt jobbigt så ah, den lektionen kanske inte blev superlyckad menmen..
Efter det hade vi syslöjd som var lika roligt som vanligt haha xd men trots väldigt mycket flum (haha har typ goaste slöjd-gruppen) och VÄLDIGT mycket problem (har ALLTID problem med symaskinen, asså dom har nåt emot mej!! xd) så hann jag ändå hyfsat långt på mina mjukisshorts, eftersom lektionen ändå är två timmar.
Nåväl, sen efter den låånga lektionen så hade vi ju håltimma as usual, och då satt vi somvanligt vid sofforna vid biljardbordet och hade det kul haha, typ snackade, var sociala med våra mobiler, skrek lite på killarna osv hahaha xD alltid lika kul ;)
Haha jao, och sen hade vi då mat&bak sista lektionen! Och den var sjuukt go som vanligt, dels för vi var typ aslite folk där för åttorna praoar, och sen gjorde vi SJUKLIGT goda saker med!! :D fick göra en rätt med rotfrukter och kyckling i, så då fixade lollo, elsa och frida rotfrukterna i ugnen, och jag typ tog ansvaret för kycklingen. Och då bestämde jag att vi skulle ha marinerad kyckling i ugn, så så fick det bli! Så då letade jag upp ett marinad-recept på nätet och sen gjorde jag den, med maaaassssa vitlök i såklart ;))
Dock kanske det inte var jättesmart att göra den i ugnen, för det tar ju sin lilla tid, så tillslut blev det bara vi fyra kvar när det var typ 20 min kvar av lektionen, bara för kycklingen tog sån bövla tid på sej haha. Men sen när den va färdig åt vi den och måste faktiskt säga att hela vår rätt blev helt AWESOME!!! :D dock var kycklingen lite ful, inte såhär fina stora bitar typ men jaja, tycker det blev gott ändå! ;D Och juste, fick ta efterrätten före varmrätten för att vi skulle hinna, och den var oxå GRYM, hemmagjorda semlor med hemmagjord mandelmassa som frida gjort! Aaaasgott!! :D Så den lektionen blev ju rätt underbar + att den var lika rolig som alltid! ;D
Å sen när vi äntlígen va färdiga med allt (Karin ska alltid va extra petig med oss typ med disken å sånt -.-) så fick vi sluta! Och då gick jag till pianot dårå, som va rätt gött denna gången då jag typ spelade 25 min hehe ;P Så det gick skitsnabbt ;) Och sen tog jag bussen till ölmstad och sen åkte mamma&jag hem, och där typ gjorde jag la lite matte oså, och sen åt jag asgod köpe-paj hehe, och sen tillbringade jag typ hela kvällen vid teven och datan :P
tisdagens outfit!
haha standardbild inne på handikapptoan xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback