gårdagen -min födelsedag! :D

Sådärja, då har jag hunnit skriva iaf ett inlägg om sälen, alltid nåt haha! ;) 
Sen kan jag ju berätta lite om min födelsedag med, som somsagt vart riktigt bra, dock inte såå stor skillnad från vanliga dagar eller så ;) 
Men det började riktigt bra med god frukost på sängen och iaf två små paket :D 
Å sen åkte jag till skolan dårå, va sjukt kul å träffa först Elsa (behöver la inte säga att vi typ babblade ihjäl varann på bussen? x)) å sen alla andra, typ Frida och Lollo (Lollo har jag inte sett på typ 2½ vecka :O) så det va riktigt kul! 
Å sen satte lektionerna igång dårå, och tyvärr började vi med typ värsta engelskan, har nämligen börjat läsa om andra världskriget i TRE ämnen nu (asså förlåt men är inte det liite överdrivet? asså jag VILL inte veta om förintelsen för det är så hemskt :(), och denna dagen hade vi vikarie så då började vi se "The pianist" som är en film som handlar om en som upplevde förintelsen å allt detdära.. Och okej, vi hann bara se typ början av den, men asså den var så hemsk så man bara ville gå därifrån, fyfan :( Särskilt när nazisterna bröt sej in i en familjs hus där dom satt och åt middag och först tog ut deras morfar/farfar som satt i rullstol och bara tippade över honom ner på gatan så han dog, och sen sköt ihjäl + körde över dom andra.. asså jag HATAR såna filmer, asså varför ska vi ens se dom?! :'(
Ah så det var ju ingen toppenbörjan på min födelsedag direkt..
 
 
Aja sen efter engelskan så hade vi iaf vääldigt flummig kemi då John inte var där så då hade vi en annan hemkunskapslärare, och eftersom inte ens hon visste vad vi skulle göra så kan jag ju säga att det inte blev JÄTTEMYCKET gjort under den lektionen.. xd men vi hade sjukt kul iaf och hon var faktiskt väldigt rolig, och skällde ut killarna hela tiden xd haha! Så den blev rätt lyckad ändå ;P
Men efter det hade vi tyvärr svenska, då vi även DÄR hade vikarie (fast denna gången Karin hahahah och hon blir så jä*la mobbad av alla x'd) och även där skulle se på en bövla film om förintelsen!! :@ dock var det sjukt kul för Karin la inte är den mest tekniska personen här i världen, så hon fick inte igång filmen och ingen ville hjälpa henne xd Haha men tillslut kom den iaf igång, men kan säga att jag inte fattade ETT SKIT av den filmen, kanske för vi bara hann kolla typ en kvart (som tur var!) men aja den kommer la va lika hemsk som den andra antagligen.. :/ fy!
Nåväl, efter det så hade vi iaf lunch, där det såklart blev mycket prat och flum men även planer inför fredag! kommer bli bäääst! <3
Aja, sen efter lunchen hade vi matte, som la var rätt vanlig förutom att vi hade vikarie då med haha xd och sen sist var det handledartid och den var flummig som vanligt i vårt älskade grupprum! haha mycket skrik och kaos å sånt men kul har vi xD 
Men sen vid två fick vi åka hem dårå :D så då tog vi bussen till ölmstad och sen lillabussen som var lika underhållande som vanligt + att jag fick uppskjuts av Svenne bara för det var min födelsedag :D wiie. 
Så då kom jag hem rätt tidigt, och då hade jag storslagna planer på att baka såna bullar som man fick i fjällkyrkan i sälen för jag har recept på dom... blev dock tyvärr att jag fastnade framför datan ist då jag först blev tvungen att skriva tack åså till alla som skrivit grattis till mej på fb osv ( + skälla ut dom som skickat svinfula bilder på mej haha), å sen chattade jag typ aslänge med Kajsa (elsas storasyster) och vi flummade och planerade inför midsommar haha såhär typ 4-5 månader innan! x)
Å sen så blev jag fast där i typ över 2 timmar hehe.. så blev inget bakande.. Men jaja så kan det gå! Sen tog jag mej lite mat och satte mej vid teven tills mamma kom hem med pizza och bakelser (blev ingen tårta men mamma hade köpt min favoritbakelse med choklad och citron så blev lika glad för det! :D) så sen satt vi i finrummet och åt det och kollade lite album från när jag var bäbis åså haha, standard! ;) Å jaa, sen kollade jag väl mest på tv och myste resten av kvällen! 
Så det blev liksom en ganska "vanlig" och lugn födelsedag, men en bra sådan! Sen blir det ju lite mer party och släktkalas här framöver ;)
Men allvarligt nu MÅSTE jag sluta skriva, har skrivit huuur mkt som helst!!! ;@ jaja men nu ska jag gå och lägga mej, men ha det bäst så hörs vi nog en sväng imån efter jag ridit med emilia! 
Puss :*
frukost på sängen och paket! :D
halva bakelsen! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback