Hemma igen! :D

Men HEEEEEEJ allihopa!!! :D :D nu är jag tillbaka, än en gång! ;) Och jag har haft ett GRYMT lov uppe i världens bästa sälen! Å nu är man tillbaka här, och imån börjar skolan.. Men vet ni vad va som mer händer då?! JAG FYLLER F*CKING 16 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D Haha japp :D Så nu ska jag bara planera typ 3 olika födelsedagsfester/kalas haha.. men det blir gryyymt :D Så nu är jag taggad, haha, även om jag typ bara kommer få en present imån, men jaja det stora paketet kommer om nån vecka ;) Sen var ju hela sälenresan en fet present det med, så jag är nöjd ändå ;)
Men hursomhelst så har jag som vanligt skrivit lite om dagarna däruppe i min dagbok, och tänkte väl försöka få ihop iaf typ 1 inlägg idag, så kommer resten under veckan! Men ah, så jag börjar nu så hörs vi senare hörrni! PUSS :*
 
saknar redan.. så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback