HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HELVETES JÄVLA PISSFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har suttit i typ 20 min nu och skrivit ett jävla skitlångt inlägg om ridningen, och så trycker jag på nån knapp och vips så är det borta! ASSÅ JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!! :@ håller fan på å börja lipa nu.. nä nu lägger jag mej.
Helvete. 
Förlåt men blir lika förbannad/ledsen varje gång.
Aja godnatt på er, får se om jag pallar skriva ett nytt nån annan dag. 

Kommentarer
Hen under din säng 2 ;))) säger:

Fa-an vad du svär (i) ;)

2013-02-26 | 12:58:42
Bloggadress: http://www.berryblighter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback