Grymmaste dagen igår! #2

Och sen gick vi bara på toa åsådär och sen gick vi till June och tog en buss ner till öster (typ 1 km, inte alls lata xD) där vi bara tänkte svänga förbi åhlens, men vi var bara TVUNGNA att gå in på once oxå eftersom dom ju har rea där, så då kollade vi först lite där, och sen bestämde jag mej för att slå till på en tröja jag kollat på flera veckor och blev så himla glad eftersom den var kvar för den var på halva priset :D så nu får jag inte ångra mej bara, vilket jag ALLTID typ annars gör.. Aja så det var gött iaf! :D Och sen gick vi bara in lite på åhlens för jag&elsa tänkt köpa foundation&mascara där, men sen sket vi i det och gick bara omkring på sminkavdelningen och kollade på allt ;)
Jaja, sen efter en stund så fick det räcka och sen gick vi till en pizzeria i närheten där vi vart ett par gånger förut (inte vår favorit dock), där vi sen käkade! :) haha vart rätt mycket flum där med x'd 
Och sen när vi suttit där och haft det trevligt i kanske 40 min så drog vi bort till Cigarren där vi skulle ta en buss till rosenlund dårå, fick dock vänta en stund så gick in på Ica och gick runt därinne ett tag haha. 
 
Sen kom bussen iaf, och sen åkte vi till rosenlund (haha rolig bussresa där med, folk trodde nog vi var fulla xd) där vi sen hoppade av och gick till bowlingen :D
Och sen fick vi sitta där en stund, så då satt vi vid ett bord och diskuterade årets nya glassar från gb haha, och sen fick vi även sitta typ 10 min och komma på hur vi skulle dela upp betalningen, haha x) men tillslut så fick vi vår bana så då var det bara att välja ett par skor och sen började vi bowla dårå :D och haha det var lika kul som vanligt, trots att det gick SKIT för mej i början, var helt kass haha.. Men sen kom jag in i det mer&mer och sen satte jag några strike'ar och spärrar så det slutade med att jag kom tvåa efter Lollo som vann ÖVERLÄGSET, haha ;) Men nä asså var sjukt kul och vi satt och pratade och sjöng (var ju discobowling ;)) och spanade in en sjukt snygg kille, och bara hade det allmänt AWESOME! :D
Å det goaste var att vi fick spela typ en halvtimme extra, fråga mej inte varför men den stängdes aldrig av så vi bara fortsatte och fortsatte haha xD Sjukt gött! 
Aja, men sen vid typ nio så var vi iaf tvungna att sluta, och sen satt vi en stund i sofforna och pustade ut och åt lite godis, innan vi begav oss ner till bussen. 
Och sen efter massa flum vid busshållplatsen så tog vi 1an till huskvarna, där vi sen fick vänta typ en halvtimme på 101an. Men det gjorde inte så mycket då Rosen fortfarande var öppen och den var helt öde, för då kunde man springa omkring därinne och skrika, sjunga och dansa haha ;D Frida&lollo försökte lära oss deras dans haha men just då kom vakten och skulle låsa :( Så då var det bara att gå ut i kylan igen, och sen fick vi sitta och vänta typ en kvart på bussen vid busshållplatsen. 
 
Menmen, sen kom den iaf, och sen åkte vi med bussen till Kullen dårå, eftersom vi skulle till Lollo efteråt (haha den bussresan vart faktiskt väldigt allvarlig då vi satt och diskuterade andra världskriget haha) ;)
Så sen stod hennes pappa och väntade på oss, och sen åkte vi hem till Lollo! 
Å sen hade vi ett par sjukt roliga&flummiga timmar hemma hos henne i hennes URFINA "nya" rum (hon har flyttat till hennes systers rum), och blev så sjukligt avundsjuk på henne för att det va så otroligt fint!! Åhh vill oxå ha ett sånt rum :(( Men haha som sagt, riktigt kul hade vi, låg i hennes säng och spelade Quizkampen och drygade oss mot Pan haha, sen satte vi på musik och då ville jag dansa (det ville inte dom andra HAHA), sen tränade vi lite med hantlar hahah och såklart pratade vi och åt massa godis med! (och så höll jag på att riva hela lollos rum med xd) haha, fast tillslut tyckte jag vi skulle hitta på nånting mer, så då tvingade jag ner dom andra och så valde jag&elsa film (blev hannah montana the movie, helt rätt för oss xD) och sen kollade vi på den den sista halvtimmen, dock var jag så fruktansvärt trött efter den långa dagen att jag slocknade efter en kvart eller nåt xD
haha och sen vid typ halv ett kom pappa och hämtade mej och elsa, å så sa vi hejdå till Frida&Lollo och åkte hem! 
Och dethär blev typ jordens absolut längsta inlägg, asså vet inte vad som är mitt problem?! Haha herregud... Men skitsamma, en GRYM dag/kväll var det, älskar er tjejor! <3
 
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback