awesome dag, eftermiddag och kväll! <3

Hej allihopa! Har haft en grym dag och en AWESOME eftermiddag/kväll tsm med bästa Emilia! <3 Skulle skrivit igår om planerna för idag men glömde det sen.. Men jaja!
Hade ju dock nationella skrivförståelse idag, men tror och hoppas det gick rätt bra ändå! Sen efter skolan åkte jag in en halvtimme tidigare än emilia då det blev lite missförstånd hahaha, och sen tillbringade vi några timmar på stan med shopping åsådär, och sen gick vi på bio då! Å kan bara säga att Pitch Perfect som den hette, var MINST lika grym som jag trott och ååh den var så härlig och man blev så himla glad av den! :D
Sen fick vi dock vänta en timma nästan på bussen på resecentrum, men det gick rätt snabbt ändå ;) Å sen åkte vi hem med bussen dårå! :)
Å nu sitter jag här! Men oroa er inte, jag har inte blivit en sån bloggare som skriver små inlägg, det kommer ett mer utförligt inlägg om dagen typ imån! haha bara för jag inte kan skriva normala inlägg.. xd Nämen hoppas jag hinner bara, måste ju packa massa hela dagen och baka semmelbullar med, eftersom på söndag åker vi till fjällen!!!!! :D taggad? OHYES :D :D :D wiiiie. 
Menmen nu måste jag faktiskt snart sova om jag ska orka mej upp imån, blir väl bara lite gg först ;)
Men ha det bra så hörs vi nog imån! Puss :*
 
Orkar ej ladda upp bild.. 

Kommentarer
Emilia säger:

Tack så jätte mycket för igår!!
Det var jättekul! Ha det så jätte bra i fjällen, så hörs vi sen!

Puss :*

2013-02-09 | 12:54:26
Bloggadress: http://emiliamascarenhas.devote.se
Malin Jonsson säger:

Vilken fin blogg du har :)

2013-02-17 | 20:37:09
Bloggadress: http://malinjonsson.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback