åland #2

 Å sen nästa dag så vinkade vi av kristina å per som åkte hem, och sen solade jag nog mest, och sen på kvällen så red jag och Jojo en lång sväng, hon på hennes häst Kolan och jag på en islänning som hette Öska :) Var en supermysig tur med massa härliga galoppsträckor och så blev det mycket prat och sen när vi kom ner till påls så blev vi fotograferade i typ en evighet haha  och då var öska asjobbig och vägrade stå still och typ sprang iväg haha. Och sen fick vi lite bråttom hem för det var typ en miljon blinningar som hängde efter oss..
Haha, och sen nästa dag kom min bror dit, och då var det väl en typ slappardag på stugan med sol&bad åså på kvällen satt vi nere på stranden och bara pratade massa, mysigt mysigt! :) å sen bastade vi även den kvällen, asgött! :D och sen på onsdagen så åkte vi först ner till påls för lite morgonfika/frukost, och sen efter vi vart där och haft det trevligt i ett par timmar så stack vi iväg till sparhallen för å köpa massa saker, och sen åkte vi ut till lemland där vi sen spenderadde resten av dagen dårå, eftersom vi skulle vara barnvakter åt alla barnen :) Å sen hade vi en supermysig dag där och vi gjorde massor med roliga saker! Bl,a så åt vi glass, "badade", håvade spigg med flickorna vid båthuset och busade massa (var faktiskt mest med sunniva, BÄSTA ungen! <3), ritade (dom lyckade måla med tusch över hela deras kroppar och det gick inte bort hehe ;s) och sen åt vi en supergod middag och det var sjukt underhållande att sitta där med alla barnen hahaha x) åså åt vi jordgubbar&glass och sen läste vi sagor, å sen busade jag och Sunnu runt på altanen å i trägården, och sen satt jag även vid datorn ett tag, väldigt välbehövligt!! ;) Å sen när pernilla å inge kom hem så fikade vi munkar å busade lite till, och sen slutligen vid typ 10 så åkte vi hem ;) 
Å sen nästa dag så var det tänkt att jojo å jag skulle rida, men det blev lite ändrade planer, så sen åkte vi fyra till ett ställe för att äta på en ny restaurang som vi blivit rekommenderade, men där var det så jävulskt lång kö&mycket folk så då sket vi i det och åkte till Stallhagens bryggeri istället, och FYFAN vilket bra val det var, dom hade seriöst typ godaste maten jag ätit :'D nämen ASgott var det!! Å sen åkte vi en sväng till m-hamn där jag&gustav gick lite på stan en sväng och jag shoppade lite ansiktsprdukter i min favoritaffär, och sen åkte vi typ till sparhallen en sväng och sen åkte vi hem å fikade å hade myskväll med family guy mm! ;)
Och sen nästa dag så var dagen till en början väldigt lam, men sen fortsatte den mycket bra eftersom pernilla, inge och barnen kom förbi några timmar! Så var supermysigt verkligen, fikade massa, busade i hammocken, kastade pil, gick ner till stranden, gungade i dom vanliga gungorna (där tjejerna båda två lyckades ramla av i farten?! x'D) åså busade vi även en lång stund i sovstugan innan det var dags för oss att ta ett tårfyllt farväl.. :'{ Hade ju ändå tillbringat nästan tre veckor tillsammans med dom, så var ju lite sorgligt.. Men vi ses ju såklart nästa år igen! 
 
 bilder från bryggeriet, minigolfen, hästarna, m-hamn åså lite annat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback