torsdagen - okej dag i skolan med helt galet avslut

Tjohej alla :D hoppas ni haft en fin lördag! Min har vart typ huur slapp som helst och jag har somvanligt rätt dåligt samvete för jag typ inte gjort nåt vettigt egentligen, haha. Menmen, mer om det senare, tänkte först bara försöka skriva färdigt om veckan. Så vi börjar med torsdagen dårå! 
Var en helt okej dag i skolan, dock var elsa borta vilket var rätt surt :( Menmen, hade rätt vanliga lektioner, först rätt lam spanska, sen ännu mer lam biologi där man bara skulle läsa typ 10 sidor och sen göra frågor till dom, lyckades dock inte ens läsa färdigt då killarna var typ huuur jä*la störiga som helst den lektionen för vi hade danne som vikarie som såklart inte ens sa till dom -.-
 
Aja, efter det hade vi iallafall lite roligare musik! :) Pratasde först lite om 70-talet och musiken då, och sen fick vi börja spela några av dom låtarna. Försökte spela Daddy cool på piano, gick inge vidare haha.. Nämen va typ assvårt komp, så efter ett tag sket jag i det och gick omkring å pratade lite haha och sen gick jag och spelade trummor som johansson försökte lära mej, gick dock inte så bra så marcus fick ta över haha och då fattade jag ;) gick dock SÅDÄR å spela, suger typ på trummor haha. Men kul å spela lite annat än piano å gitarr iaf! 
Nåväl, sen när den var slut så hade vi matte vilken blev rätt go då jag, lollo och frida satt i grupprummet hela lektionen :) Å sen efter det så var det mat, och sist idrott som blev så flummig och galen och kaosig så det knappt går å beskriva.. Aldrig vart med om värre hahahha xd Asså omg, vi spelade volleyboll med hela klassen hela lektionen och HERREGUD va kaos det var.. xd Alla va typ asdåliga och ingen spelade seriöst typ, och folk skrek och tjoade och killarna gnällde högljutt när dom tyckte vi var för dåliga (fast dom va ju inte bättre själva direkt hahaha) och sen blev det endel SJUKT awkward'a stunder, t.ex när en viss kille spanade in fridas röv ett FLERTAL gånger hahahaha asså seriöst alla typ dog x'd Å sen blev filip'arna jättesura på mej för jag var skittrög hela tiden och fattade inte när vi skulle rotera osv, och sen fick johansson litet damp på mej när jag inte tog bollarna så då stod han och höll en liten skola för mej i det mitt i matchen hahaha (han försökte lära mej flera saker den dagen, vet dock ej hur mycket det hjälpte xD) hahaha nämen alla va seriöst helt sjuka under den matchen och den var bara så jäkla märklig, typ som en dröm eller nåt? Haha oförglömlig var den iallafall xD Haha jaja, sen då när vi slutat så bytte vi om, och sen gick lollo, frida, linnea och jag bort till 101an och så åkte ju jag till stallet :)
 
Ridningen kommer i separat inlägg! 
påväg till stallet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback