Påskdagen :)

Påskdagen var en bra dag den med! :) Då kom Johan och Erika hit och vi åt asgod middag som tinna och micke gjort (jag hackade typ svamp haha så jag gjorde inte supermycket ;)), typ trerätters blev det :D 
Å jaa sen satt vi ute i solen, tinna, erika och jag medans johan och micke va ute och körde minibilen (haha har typ döpt den till det xD) och sen gick dom ner till marie, björn och tyra och då gick jag, micke, tinna tillsammans med kristina och lisa bort till lammen och kollade på dom! :)
Å sen kollade vi typ bara på massa bilder från i somras och förrförra sommaren (och åt SVINgod choklad som johan och erika tatt med sig från barcelona, asså seriöst typ godaste jag ätit :'D) och sen vid typ sju åkte dom hem, och sen kollade jag typ på ponnyakuten och sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde haha? Eller juste vi åt typ räkmackor och satt och pratade i finrummet och bara hade det allmänt mysigt! 
Å sen gjorde vi säkert massa mer småsaker under den dagen som jag inte kommer ihåg, typ spelade piano och sjöng och var ute å sånt men ah, har ju sämst minne så kommer inte riktigt ihåg ;)
 
Haha oj jisses, ett inlägg som inte blev SÅHÄÄÄÄÄÄÄR jäkla långt!! Det börjar gå bättre för mej! ;D
lite bilder jag tog på lammen :D
haha åh så jäkla söt!! 
gud tänk att thelma var så liten en gång i tiden med :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback