Onsdagen (sjukt långt efter men..)

Heeejsan allihopa!! Hoppas ni haft en finfin påsk, min har vart supermysig och rolig! :D Så tänkte skriva lite om den senare, för först måste jag bara skriva klart om onsdagen eller torsdagen, annars får jag tvångstankar typ haha xd nämen ah, ska försöka hålla mej kort!
Onsdagen var en rätt bra dag vad jag minns, hade dom vanliga lektionerna och på dom första hände det la inget speciellt förutom att frida, elsa och jag redovisade vårt grupparbete på spanskan och var såklart först ut som vi typ alltid är?! -.- Aja gick väl ändå hyfsat, publiken var la lite halvstörig och Karin klagade på lite småsaker men jag tyckte vi va duktiga ändå ;) Och planschen blev ju iaf typ snyggast ever, hähä ;P
Nämen ah, och sen hade vi ju engelska som väl var rätt flummig som vanligt å jag&filip kom väl inte aslångt direkt haha men jaja. 
Åså hade vi ju idrott med som blev otroligt flummig den med då vi tjejer stängde in oss i gamla salen och skulle göra massa styrketester men blev mest massa fuldans till SÅHÄR hög (men grym) musik haha xd
Åså hade vi ju svenska då vi typ bara läste och lyssnade på lucas som satt och sjöng till ulrik munther för full hals.. xD hahaha.
Nåväl, sen slutade vi iallafall och fick åka hem! :P
Å sen när jag kom hem så drog jag ut på ännu en skidtur (haha börjar bli standard nu x)) ;D å jag tog typ samma runda som dagen innan minus en bit då jag inte hade så mycket tid. Men var en mycket go tur även denna dag och sen när jag skidade förbi min morbror så träffade jag honom igen och då sa han att första lammet hade kommit :D så då var jag såklart tvungen å kolla på det, och det var skitsött såklart! Haha men är så JÄKLA stört att det var typ ett ÅR sen lilla bäbis-thelma va så liten och kom till oss?! Känns som bara ett par månader sen.. Aja blir nog inget flasklamm i år eftersom det var sjukt krävande och man är otroligt bunden, och så av lite andra skäl så blir det antagligen inget detta året.. Men var ju hursomhelst såklart skitmysigt å kul att ha haft ett! <3
Nåväl, sen efter jag pratat med Micke en stund så skidade jag hemåt, och sen tillbringade jag typ resten av kvällen i min biologibok (typ bokstavligt talat haha) och bara rabblade alla jäkla frågor om&om igen tills jag (typ) kunde dom. Å sen såg jag såklart Sveriges mästerkock med! :D
mellanmålet den dagen (tror jag) ;)
ready for skidåkning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback