Igår - slapp dag som liknade lördagen väldigt mycket haha

Men sen igår då hade jag typ en ganska exakt likadan dag som på lördagen xd Haha nämen sov ut länge, åt god frukost, kollade på tv, diskade, spelade lite piano, gick till lammen där jag mest satt och gosade med mina favorit-goselamm Blackie och Lucky (haha dom rimmade lite fint tyckte jag xD) och hahaha dom är så sjukligt söta! Typ biter på min jacka, mina skor, min mössa, min näsa (?!) och såklart mina fingrar, dom är MYCKET populära ska jag säga er xD å dom vill gärna bita samtidigt i mina fingrar med, haha.. dom är helt galna x) men sjukt söta somsagt! 
Men jaa, å sen efter jag vart där typ jättelänge så gick jag hem igen, och sen typ var jag ute än en gång med min lilla katt, följde efter honom vart han än gick och det var sjukt kul för han blev typ asirriterad x'd fast sen blev jag oxå asirriterad för han bara försvann in under grajnens skjul och lämnade mej ensam :'( Haha så då gick jag hem igen lite smådeppig, och sen kom jag på att jag ju kunde försöka få igång moppen igen nu till våren!! Problemet var bara att den inte startade (vilket den iofs inte gjorde i höstas heller haha), å pappa försökte typ 8 ggr men det gick inte :( så får skaffa nytt tändstift eller vad det nu heter. 
Jaja, och sen gick vi in och åt mat åså, och sen efter det gick jag ut en runda till med löpardojjerna :) 
Å efter det kom jag in, duschade&fixade lite somvanligt (haha min vanliga söndagsritual) och sen vart det tvkväll med ponnyakuten och sen även såklart maria wern (och popcorn hehehe ;P) ;D
Så det vart en väldigt lugn och en något händelselös helg (får ju egentligen panik på sånt, måste GÖRA saker hela tiden känns det som.. ;)) menmen, nästa helg är syrran hemma och då blir det nog förhoppningsvis lite mer fartfyllt! :D
Men nu måste jag plugga lite och sen ska jag se på 112 Aina (hahahaha så jäkla bra!!!) och sen lägga mej :) Å om jag hinner börja skriva lite om denna dagen med, det glömde jag ju hehe..)
Aja men vi hörs hörrni! Puss :*
 
jag och bettan, min nyfunna vän som är som en liten hund och som ALLTID vill bli kliad annars blir hon sur hahahahah xD hon vippar även på svansen när hon är nöjd.. haha lite speciellt får detdär xD
haha såna slappisar!! bara sover.. 
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback