igår - go dag i skolan och UNDERBAR eftermiddag! :D

Sen igår var det ju back to school igen.. :/ Sådär kul men det var ändå en rätt bra och go förstadag som tur var! Å så var det ju självklart kul å se alla (okej inte ALLA men..) å prata med dom igen åså! ;)
Men orkar inte skriva så detaljerat om skoldagen, men vi hade typ rätt normala lektioner på förmiddagen med först rätt slapp engelska, sen rätt slapp fysik, sen INTE så slapp svenska då vi började skriva en himla novell (HATAR å skriva noveller :@) och sen även so innan maten dårå. Å den var väl helt okej, ägnade typ hela lektionen åt att skriva om Arktis och klimatet osv där, det var en typ förberedelse inför so nationella (som förövrigt kommer gå helt enormt dåligt..) och sen fick vi även reda på vad vi fick för betyg på en "uppsats" om andra världskriget och blev otroligt glad och överraskad då jag fick B eftersom den texten jag skrev då verkligen var helt kass enligt mej.. Men så det var gött!
Men aja, och sen hade vi mat, och sen rast och sen typ 10 min matte och sen gick vi upp till medborgargården för vi skulle va med i en typ radiotävling "svensktoppen nästa" och så skulle vi se på fem bidrag och sen rösta på ett av dom och HAHHAHA fy FASEN va roligt det var, asså vi satt seriöst och typ DOG av skratt hela tiden.. Dels var det programledaren som var typ skitkonstig fast ändå rätt rolig, och sen då alla dessa underbara (host) framträdanden.. asså HAHAHA inte en enda var ju typ normal och vi bara satt och gapskrattade åt dom x'D hahaha nämen en del av dom va bara så sjukt roliga och konstiga, t.ex trummisen i första bandet.. jeeezus alltså, där smällde vi nästan av xd 
Å sen blev det inte sämre av att dom i slutet spelade upp typ "radio-grodor" och vi typ var dom enda som på riktigt tyckte dom var roliga hahahha xd 
Nämen så det var ju rätt festligt det hela, även fast det oxå var mycket märkligt xD
Haha men jaja, det var ju gött å slippa matten och hl-tiden iaf ;)
Men sen åkte vi ju då hem när det slutat, och sen efter en lång (och mkt flummig, killarna va helt galna?! xd) lillabussen-resa så kom jag slutligen hem ;) 
Å sen väl hemma gjorde jag mej en sviingod smoothie och tog en macka till, och sen satte jag mej en stund vid tv'n och sen även lite gg :) Å sen vid typ halv sex eller nåt så bytte jag om till får-kläder och gick sen bort först en snabbis till fåren och lammen, och sen hade även min moster sagt att jag skulle titta förbi för att jag skulle få en "liten" belöning för både i lördags och sen för att jag brukar hjälpa dom med lite diverse saker med fåren, veden osv :) 
Å när jag kom dit pratade jag först lite med micke, och sen gick jag in till britt. Å när jag kom in så höll hon i en nyckel och då anade jag vad dom ville ge mej ;) haha och NEJ inte ett hus eller nåt sånt hahah, utan ett lammskinn :DD asså FATTA va gött, ett lammskinn som kostar typ 1500-2000 kr!!! Så egentligen kände jag nästan att det var för mycket, men äsch britt övertalade mej rätt snabbt ;) för nyckeln var då till butiken, så då gick vi ut dit och sen hade britt valt ut dom tre finaste skinnen, åså fick jag välja ett av det :D och det var sjukt svårt för alla är verkligen skitfina och jääättemjuka, men efter en stunds diskuterande så kom jag fram till att jag ville ha det mörkaste, som verkligen var såå fint!
Å sen då efter jag tackat typ 1000 ggr så gick jag slutligen hem, helt ÖVERlycklig haha :D å sen när jag kom hem så ringde jag direkt upp min bror som sagt att han ville prata med mej, å då satt jag och berättade lite stolt om lammskinnet och sen pratade vi en rätt lång stund om allt vi gjort på senaste tiden osv, och efter vi lagt på gick jag upp till soffan, la fårskinnet där och la mej på det och sen kollade jag på tv typ hela kvällen! 
Men fårskinnet blev verkligen SÅ fint och det är helt sjukt mjukt, och det kommer jag VERKLIGEN spara typ hela mitt liv! :D
i skolan!
påväg hem, helt överlycklig! :D
åh kolla bara va fint det äääär!! :D kan visa det lite mer en annan dag ;) haha okej ingen är nog intresserad men jag tyckte bara det var så grymt otroligt snällt å ge mej ett och det är så fiiiiiiint haha :D
 
 
 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Hahah.. ;DD <33

2013-04-09 | 21:58:41
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback