fredagen - mycket lyckad dag med go skola och sen otroligt trevlig kväll @ elsas

Tjohej allihopa! :D 
Har haft en riktigt grym måndag -trots np i engelska- och hade tänkt å skriva om den senare, men måste ju (tyvärr haha) skriva färdigt om helgen ;P Haha nä inte tyvärr fast är så segt när jag aldrig blir färdig :@ så nu bannemej ska jag bli det!! 
Haha, så vi börjar med fredagen ;) Var en bra dag i skolan, hade rätt normala lektioner och kommer ihåg att särskilt engelskan var rättså hysteriskt rolig då jag och filip egentligen skulle suttit och övat på vår powerpoint men vi kiom dock inte så långt då filip seriöst satt i typ en timme och funderade på hur vår asvliutnings"bild" skulle se ut, vilket typsnitt det skulle vara, hur stor texten skulle va och var den skulle sitta, vilken färg den skulle ha osv, och såfort jag kom med invändningar puttade han bort mej och sa att jag bara va negativ för jag sa att hans typsnitt såg ut som nåt hämtat från disney HAHAHA xd å sen satt han där och va asseriös medans jag satt och gapflabbade åt honom och sprang runt i klassrummet hahhaha xd å sen när jag sa att vi väl bara kunde ha nåt normalt slut som alla andra så sa han direkt nej och att "vi var speciella så vi skulle ha nåt annorlunda"? hmm... skum kille detdär hahahahha. 
Haha menmen, sen vet jag inte om det hände så mycket mer roligt under den dagen..? Avslutade dock med en rätt chill so-lektion då frida, lollo, elsa och jag satt i grupprummet och gjorde kartgeografi medans dom andra satt ute i klasserummet och lyssnade på torsten flink och caroline of ugglas..? HAHA xD 
Aja, och sen slutade vi, och då bara råkutade vi upp för att hinna med kvart i-bussen, men det gick sådär då vi såg den åka förbi däruppe när vi var halvvägs upp.. -.- Nåväl, då gick vi iaf bort till tempo och köpte lite godis som tröst ;) Å sen åkte vi hem dårå! Fast denna dagen skulle ju jag med elsa eftersom hon inte ville vara ensam hemma med kajsa och hennes nya pojkvän hahhaah, så efter en lång å krävande busstur med småbarnen så kom vi äntligen hem till elsa! 
 
Å sen hade vi en helt otroligt mysig eftermiddag/kväll där med lite tv-tittande och mellis-ätande, och sen satte vi igång och baka JORDENS absolut godaste kakor, asså seriöst när jag smakade dom.. höll typ på å avlida så goda dom var.. HELT amazing :'D typ "bruna" chocolate chip cookies med vit och mörk choklad, blev helt sega och goda och ja, helt jä*la UNDERBARA! :D
Haha men nog om det, och sen satte vi oss och tittade lite mer på tv, och sen kom ju då kajsa och olof som han hette, så då blev det en pinsam liten introduktion av honom när dom kom upp och hälsade xd
Å sen skulle vi egentligen spelat wii och kört deras nya dansspel, men det blev inte av eftersom wii'et JUST denna dagen typ gått sönder :@ morr.. aja, då dansade och flummade å busade vi med sixten en stund på elsas rum istället haha ;D 
Å jajuste, sen hade vi även typ VÄRLDENS trevligaste middag med! Var helt sjukt god mat (lövbiff av älg och hemmagjorda friterade pommes) och sen hade vi det så sjukt roligt med, och Olof var hur rolig och trevlig som helst så det funkade utmärkt! ;D Pratade massa om midsommar och om minnen från de två senaste åren och höll på å kissa ner oss ett par gånger HAHAH, å jag och elsa satt även och fjantade oss en hel del med men det är ju inget ovanligt xD Å sen åt vi även glass till efterrätt och då hade jag en sjukt fin angrybirds-keps på mej och var bara allmänt skitcool :D hahaha så det blev en MYCKET lyckad och inte alls pinsam (som vi trodde) middag ;D
Å jaa, sen satt vi väl typ framför teven resten av kvällen med massa snacks åså, å sen kom pappa och hämtade mej vid typ halv elva :P men en sjukligt trevlig kväll vart det!
på mörronen...............
"vårat" (ok elsas) fantastiska kakrecept, kopiera om ni är smarta! ;)
ännu mer cool med elsas STENTUFFA keps som jag äälskar :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback