uppdatering kommer imån!

Men hallåå allihopa! :D och jaaa jag vet, sämstuppdatering.se är det på denna bloggen alltså.. menmen, har verkligen inte haft tid nu när praoen har börjat oså. Men ska försöka uppdatera mer imån!
Men hinner tyvärr inte skriva så mycket nu, men allt är bra med mej iaf och jag har haft två bra dagar på praon på bernards, bara lite långtråkigt när det inte är så mkt folk osv.
Men idag var det bättre! :)
Sen igår efter praon stack jag ju till alboga och red 2 hästapållar! :D skitkul var det och det gick så HIMLA bra! :D 
men hörrni, mer om detta typ imån, för nu måste jag tyvärr gå tills sängs snart eftersom jag numera går upp halv sex varje morgon.. :/ 
menmen hörs imån, puss! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback